Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування за Ключові слова "global shipping security"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Optional mechanism for formation of freight business strategies of shipping companies(Гельветика, 2024) Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, O.; Darushin, O.; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, О. В.; Дарушин, О. В.Today, maritime transport is in a turbulent business environment, therefore, when analyzing the work of international shipping companies, the current financial performance indicators are related to the long-term planning of the fleet of shipping companies and the dynamics of military influence on Ukraine. Examination of the operation of various forms and types of charter contracts between subjects of the business environment in maritime transport. The research examines the main approaches to risks in sea transport of the strategy of ship cargo insurance. The option mechanism is an option for shipping companies to implement their development strategy in order to preserve the existing positions of the charterer and shipowner in the market. Another area where the option mechanism can be developed is the problem of planning the optimal time to buy or sell a ship, based on the expected conditions on the freight market and the market value of the ship.Документ Організаційно-економічний механізм фрахтових бізнес-стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів(Гельветика, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Yevdokimova, OlhaСьогодні морський транспорт в Україні, перебуває у стані перманентної турбулентності навколишнього бізнес-середовища, а тому відновлення ринку комплексних транспортних послуг і морських перевезень під впливом воєнних дій в Україні має схильність до суттєвих коливань. У теперішніх умовах, при дослідженні міжнародних холдінгів в сфері судноплавства, діяльність яких направлена на максимізацію поточних фінансових показників з їх функціонування. Розглянуто аспекти пов'язані з довгостроковим плануванням фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів, стану фрахтового ринку та динаміку воєнного впливу на економічні процеси в України. Таким чином, організаційно-економічний механізм опціонів морських суден є для судноплавних компаній варі- антом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника на ринку. Наразі використовуються такі механізми опціонів для флоту, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер).Таким чином, постає необхідність у перегляді організаційно-економічних підходів, якими регулюються фрахтування суден та необхідність поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у розрізі стратегічних цілей транспортної безпеки. Авторами дослідження був проведений аналіз функціонування різних форм і видів чартерних договорів між суб’єктами бізнес-середовища на морському транспорті. Авторами було розглянуто організаційно-економічний механізм формування фрахтових стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів. Розглянуто географічне розподілення міжнародних морських бірж з фрахтування суден. У дослідженні розглянуто основні підходи до ризиків на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де механізм опціонів може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку судноплавства.