Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування за Ключові слова "freighting"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analysis of organizational and economic approaches to management and chartering parameters in conditions of uncertainty of vessel work(2024) Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр ОлександровичMaritime transport in Ukraine is in a state of permanent turbulence of the business environment, and therefore the recovery of the market of complex transport services and sea transportation under the influence of military operations in Ukraine is prone to significant fluctuations. In the present conditions, when researching international holdings in the field of shipping, the activities of which are aimed at maximizing the current financial indicators. The authors of the study conducted an analysis of the functioning of various forms and types of charter contracts between subjects of the business environment in maritime transport. Aspects related to long-term planning of fleet chartering of shipping companies are considered, taking into account economic trends, the state of the freight market and the dynamics of military influence on economic processes in Ukraine. The authors considered the organizational and economic mechanism of formation of freight strategies for shipping companies. Therefore, the organizational and economic mechanism of freight marine vessel is for shipping companies to implement a development strategy in order to preserve the existing positions of the freighting and shipowner on the market. Thus, there is a need to review the organizational and economic approaches that regulate the freighting of ships and the need to improve the system of indicators of the efficiency of the chartering of sea vessels by shipping companies in the context of the strategic goals of transport safety.Документ Economic component effectiveness of chartering and impact of uncertainty on commercial&operational exploitation of vessels under modern conditions(2024) Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, Oleg; Manita, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Маніта, Олександр ОлександровичToday, russia's military aggression against Ukraine, namely, the military influence of martial law on the vulnerable segments of maritime transport and infrastructure of Ukraine, still create uncertainty in terms of the global economic and political security of the world. One of the key sources of uncertainty in the commercial operation of vessels is the level of freight rates. It is worth noting that most foreign authors consider the issue of uncertainty and risk in the commercial operation of vessels precisely in the context of fluctuations in freight rates. One of the main sources of uncertainty in the commercial operation of vessels is the level of freight rates. It is worth noting that most foreign authors consider the issue of uncertainty and risk in the commercial operation of vessels precisely in the context of fluctuations in freight rates. The "market" aspect of uncertainty (conjuncture of the freight market) also dominates domestic research in this area. In particular, it is about market risk in shipping and its consideration in the decision-making process regarding the commercial operation of vessels and investment activities of shipping companies. It is natural that the production process of marine and river vessels is carried out under the influence of the external environment, as well as the management process. Thus, the assessment of market risk (based on the dynamics of freight rates) in order to take it into account in the decision-making process regarding the commercial operation of vessels and investment activities of shipping companies formed a separate economic task. However, the very production (operational) activity in the shipping industry is also associated with specific categories of risks caused by the uncertainty of various factors that are practically not taken into account. The authors of the study focus on the operational and technical phase of trade vessel operations.Документ Організаційно-економічний механізм фрахтових бізнес-стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів(Гельветика, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Yevdokimova, OlhaСьогодні морський транспорт в Україні, перебуває у стані перманентної турбулентності навколишнього бізнес-середовища, а тому відновлення ринку комплексних транспортних послуг і морських перевезень під впливом воєнних дій в Україні має схильність до суттєвих коливань. У теперішніх умовах, при дослідженні міжнародних холдінгів в сфері судноплавства, діяльність яких направлена на максимізацію поточних фінансових показників з їх функціонування. Розглянуто аспекти пов'язані з довгостроковим плануванням фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів, стану фрахтового ринку та динаміку воєнного впливу на економічні процеси в України. Таким чином, організаційно-економічний механізм опціонів морських суден є для судноплавних компаній варі- антом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника на ринку. Наразі використовуються такі механізми опціонів для флоту, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер).Таким чином, постає необхідність у перегляді організаційно-економічних підходів, якими регулюються фрахтування суден та необхідність поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у розрізі стратегічних цілей транспортної безпеки. Авторами дослідження був проведений аналіз функціонування різних форм і видів чартерних договорів між суб’єктами бізнес-середовища на морському транспорті. Авторами було розглянуто організаційно-економічний механізм формування фрахтових стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів. Розглянуто географічне розподілення міжнародних морських бірж з фрахтування суден. У дослідженні розглянуто основні підходи до ризиків на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де механізм опціонів може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку судноплавства.Документ Організаційно-економічний інструмент з фрахтування в умовах невизначеності на прикладі судноплавних компаній(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр Олександрович; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, OleksandrУ теперішніх економічних умовах, при дослідженні міжнародних холдингів в індустрії судноплавства інструмент фрахтування морських суден є варіантом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника. Наразі використовуються такі механізми для флоту компаній, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер). Розглянуто організаційно-економічне розподілення з фрахтування суден. Авторами розглянуто підходи до невизначеності на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де інструмент фрахтування може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку.