Магістри ГГФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри ГГФ за Ключові слова "242 туризм"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості використання туристично-рекреаційних ресурсів Італії(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Мартинчук, Кристина ІванівнаІталія є одним зі світових туристичних центрів. Туристичний ринок Італії сформований переважно завдяки зовнішньому попиту, який зорієнтований на прийом іноземних туристів. Туристи вибирають Італію, як відомий туристичний центр, оскільки поруч з численними рекреаційно-туристичними ресурсами наявний комфорт готелів, бездоганний сервіс, гостинність та турбота – головні чинники, які переважають під час вибору країни відпочинку.Документ Особливості сучасного стану послуг підприємств гостинності України(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Хандримайло, Олександр АндрійовичАктуальність теми. В сучасних умовах готельний бізнес, що забезпечує послугами з тимчасового розміщення зовнішніх і внутрішніх туристів, має проблеми динамічного розвитку, що пов’язані з економічним станом країн всього світу, впливом пандемії на стан та функціонування секторів економіки.Документ Особливості формування туристичного образу регіону Українського Причорномор'я(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Бакул, Вікторія ПавлівнаФормування позитивного туристичного іміджу українських регіонів сьогодні дуже актуальне. Неможливо переоцінити важливість формування туристичного іміджу та бренду території. Індивідуальність та неповторність туристичного іміджу кожного регіону необхідна, адже це не лише привертає увагу, а й безпосередньо впливає на інвестиційний клімат та можливості залучення додаткових ресурсів для розвитку регіональної економіки.Документ Розвиток ділового туризму в Азійсько Тихоокеанському регіоні(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Шойко, Дар'я ОлексіївнаАктуальність. Темпи розвитку індустрії туризму, її провідне місце у сучасній світовій системі господарства, важлива роль у розвитку міжнародного співробітництва та інтеграції обумовлюють зростання наукового інтересу до галузі, здатної забезпечити стійке соціально-економічне піднесення країн загалом.Документ Розвиток сегменту екзотичних готелів у світовому готельному бізнесі(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Черніогло, Марія ІванівнаПредставлене в магістерській роботі дослідження сегменту екзотичних готелів є актуальним у зв'язку з тим, що у світі дедалі більше людей прагнуть під час подорожі та відпочинку отримувати додаткові емоційні враження від нетипових, дещо екзотичних закладів розміщення. Туризм та поїздки стали звичною справою для значної кількості населення, тому для задоволення зростаючих потреб туристів і в умовах посилення конкуренції готельний бізнес шукає нові формати засобів розміщення туристівДокумент Сучасні тенденції і розвитку ринку круїзного туризму(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Авдєєнко, Катерина ОлексіївнаРинок туризму дуже насичений продуктами та послугами, тому існує постійна потреба у пошуку нових рішень, здатних забезпечити конкурентоспроможність туристичних компаній. Темпи зростання круїзного турпотоку у світі свідчать про конкурентоспроможність учасників ринку та їх здатність задовольняти різні групи споживачів.Документ Традиції і напрямки гастрономічного туризму в європейських країнах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Остра, Вікторія АнатоліївнаТуристична галузь як одна з провідних галузей у світовій економіці є важливим чинником в розширенні послуг світового господарства, має вплив на соціально-економічний розвиток країн, стан функціонування малого та середнього бізнесу та на зайнятість населення. Гастрономічний туризм – подорожі з метою отримання нового кулінарного досвіду, які засновані на культурі споживання їжі та напоїв, прагненні відкрити нові території через знайомство з культурою місцевої кулінарії. Досліджуваний вид туризму є важливим елементом, який визначає майбутнє туризму, являє собою універсальне явище, яке стрімко розвивається та має позитивний вплив на економіку країн, надає велику кількість робочих місць, та позитивно впливає на автентичну спадщину територій.Документ Туризм у сучасному світі як головна форма рекреаційної діяльності(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Доброскок, Ірина ІванівнаАктуальність теми. Розвиток рекреаційно-туристичної сфери для багатьох країн є на сьогодні однією з головних задач. Україна, яка розташована в центрі Європи на перехресті транспортних шляхів, і яка має для поступального розвитку своєї рекреаційної сфери сприятливі природно-кліматичні умови, значний історико-культурний потенціал, необхідні людські та матеріальні ресурси, значно відстає від більшості європейських країн за рівнем розвитку рекреаційно-туристичних послуг.Документ Туристична політик німецькомовних країн Європи(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Беркуця, Аліна РоманівнаНімецькомовні країни є одними із головних туристичних центрів у світі. Це країни сучасності і давньої історії, неперевершених пейзажів і міст, діловитості і спокою, які кожен рік відвідують мільйони туристів зі всього світу.Документ Формування системи стратегічного управління туристичним підприємством(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Лукашевич, Юлія ЛеонідівнаСучасний постіндустріальний ринок характеризується глобалізаційними процесами, масовим застосуванням новітніх технологій, гіперконкуренцією та зміною характеру розподілу праці. Результатом таких перетворень являються виникнення принципово нових умов господарювання, що вимагає від учасників ринку професійної поведінки та використання адаптаційних підходів в умовах ринкової невизначеності.Документ Формування туристичної мотивації та психологія туриста(Одеській національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Гетьманенко, Анастасія ОлександрівнаАктуальність теми дослідження. Індустрія туризму сьогодні є однією з найбільш швидко зростаючих (у середньому 5% на рік) галузей на світовому ринку; одним з найперспективніших напрямів соціально-економічного розвитку.