07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Ключові слова "ambivalence"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Мода як соціальність causa sui (у філософській концепції Ж. Бодрійяра )(2016) Скалацька, Олена Віталіївна; Skalatska, Olena V.; Скалацкая, Елена ВитальевнаМета статті полягає у розгляді моди як соціальності cause sei у філософській концепції Ж. Бодріяра. Проаналізовано главу «Мода, або феєрія коду» роботи Ж. Бодрійяра «Символічний обмін і смерть». Простежується розуміння Ж. Бодрійяром сучасності, її властивостей (бінарна логіка, код, діалектичність минулого та сьогодення) та їх втілення у проявах моди. Простежується порівняльний аналіз економіки і моди по наступним категоріям (взаємо обмін та «плаваючий стан» знаків; наявність або відсутність еквівалентів). Обґрунтовано, що властивостями моди постає амбівалентність її сенсу, семіотики, театральності, гри. Підкреслено, що «потяг» до моди не обмежений виключно індивідуальним рівнем, він охоплює увесь соціальний простір, що постає важливою особливістю моди, здатною поєднувати плюралізм ідентифікацій, що і робить її універсальною системою. Демонструються можливості застосування теоретичної конструкції Ж. Бодрійяра для збагачення соціально–філософського аналізу простору моди.