07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Різноманіття дефініцій концепту «мода» в сучасному соціально–філософському знанні(Філософські науки, 2016) Скалацька, Олена Віталіївна; Skalatska, Olena V.; Скалацкая, Елена ВитальевнаМета статті полягає у розгляді визначення концепту «мода» в межах соціальної філософії. Простежено, що в сучасному гуманітарному дискурсі для побудови наукових теорій і концепцій використовують концепти, замість понять. Простежується етимологія концепту «мода» від французького «mode» та англійського «fashion», (латинське «factio» (робити) «facere» (діяти)). Підкреслено, що у низці англомовних та україномовних тлумачних словників, філософських енциклопедичних видань надане визначення моди як нетривалого панування та норм поведінки. Обґрунтовано, що в проаналізованих джерелах відсутня єдність концепту «мода», підкреслюється її мінливість і різноманіття, у яких важко відрізнити рід і видові ознаки. Демонструються можливості застосування міждисциплінарного дослідження для уточнень етимології та властивостей моди та впровадження нових методологічних підходів.