Перегляд за Автор "Zolotarova, Kristina S."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Баєсова статистика в гуманітаристиці XXI століття(Акваторія, 2023) Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Zolotarova, Kristina S.В даній статті розглядається взаємодія точних наук з сучасною гуманітаристикою на прикладі використання баєсової статистики для вирішення складних та об’ємних завдань, що постають перед філософами, культурологами, культурними антропологами та археологами. Окреслено межі, напрямки та тенденції розвитку сучасних досліджень, підкреслена актуальність та відзначені перспективи баєсової статистики в дослідженнях буддистської сакральної пластики.Документ Видавницька справа в умовах війни: Чарльз Діккенс. «Повість двох міст»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Zolotarova, Kristina S.Що краще розповість про час, ніж справжній «історичний свідок» – продукт того часу, для людей того часу?! Таким «свідком» в цьому невеличкому дослідженні предстане книга 40-х років ХХ століття – Чарльз Діккенс, «Повість двох міст», видавництва «Blackie & Son Limited (London and Glasgow)». Саме завдяки цій книзі вдалося доторкнутися до видавницької індустрії «wartime», розглянути основні виклики, з якими стикалась галузь книжкового видавництва, та дослідити нестандартні рішення для гідної відповіді на ці виклики у Великій Британії. Крім того, справжнім натхненням стають люди, котрі відчували потребу у книжках, незважаючи на всі труднощі та небезпеку, які з собою приніс «wartime» – Друга світова війна.Документ Вплив мистецтва карикатури на вибори Президента Франції 2017 року(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Золотарёва, Кристина Сергеевна; Zolotarova, Kristina S.Проаналізована традиція політичної карикатури в культурі Франції, її вплив на специфіку світосприйняття та аналізу явищ суспільством. Розглянуті масовість, чіткість, доступність змісту як характерні риси феномену карикатури у французькому мистецтві. Підкреслюється унікальність феномену та його динаміка у розрізі часу. Автором досліджується мистецтво сатири та карикатури як діючого інструмента у політичній боротьбі, його вплив на результат передвиборної кампанії 2017 року у Франції.Документ Карта Сутр: шлях бодгісаттви Авалокітешвари(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Золотарёва, Кристина Сергеевна; Zolotarova, Kristina S.Бодгісаттва Авалокітешвара є однією з найважливіших фігур південного буддизму, образ якого/якої користується величезною популярністю і в ХХІ ст. Авалокітешвара уособлює в собі саме ті якості, які знаходили відгук в усіх соціальних колах та прошарках населення на протязі багатьох віків – універсальний символ доброти, співчуття, прощення та миру. У цій статті ми простежили шлях виникнення та розповсюдження цього образу буддистського пантеону через аналіз текстів-сутр, а саме через їх поширення в регіоні (проповідниками, перекладачами, впливовими діячами свого часу). Для цього ми звернулись до самих перших перекладів сакральних текстів, пов’язаних із бодгисаттвою Авалокитешварою, та до сакральної пластики, яка є відображенням ключових історично-культурних процесів.Документ Коли буддистська пластика посміхається(Акваторія, 2023) Левченко, Віктор Леонідович; Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Levchenko, Viktor L.; Zolotarova, Kristina S.Зображальна традиція буддистської сакральної пластики є багаторівневою та має свою специфіку, що відображає стилістику та культурно-історичні контексти регіонів її поширення. Адаптація нових течій, розвиток у альтернативній площині та перетворення в оригінальні культурні артефакти супроводжує філософські засади буддизму на всьому шляху пілгримажу. Посмішка є унікальним атрибутом та феноменом буддистських зображень, маркером змін та трансформаційною відповіддю на виклики часу. В цій статті ми розглянемо яскраві приклади таких адаптацій та змін, специфіку сакральної буддистської пластики, поширення посмішки в зображальній традиції (під впливом різноманітних чинників) та характерні «ознаки часу», що реалізувались в мистецтві та культурах регіонів її універсалізації.Документ Сакральне чи декоративне? (Зміна функцій буддистської пластики в XVII столітті)(Акваторія, 2024) Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Zolotarova, Kristina S.Одними з контроверзійних для атрибуції культурних артефактів буддистського мистецтва є сакральна пластика XVII століття. Саме в цей час у країнах Східної Азії, незважаючи на різні соціально-історичні та світоглядні процеси, буддистське мистецтво стає значно більш декоративним і доступним для більшої кількості людей. Сакральна пластика виглядає сакральною, але перестає бути уніфікованим, храмовим елементом буддистського мистецтва. Її іконографія майже наслідує закриту для загалу систему канонів, але її функції все більше зміщуються в площину декоративного, у сферу краси. У цьому дослідженні запропоновано новий етап диференціації буддистського мистецтва, що дозволить у майбутньому краще зрозуміти структуру його безмежного універсуму і потенційно вплинути на незаконну торгівлю творами мистецтва.Документ Трансформации Одесского фестиваля смеха «Юморина»: 45-летний путь(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Золотарёва, Елена; Золотарёва, Кристина Сергеевна; Золотарьова, Олена; Золотарьова, Крістіна Сергіївна; Zolotarova, Olena; Zolotarova, Kristina S.Проанализированы тенденции изменений формы и содержания Одесской «Юморины» и её карнавальной составляющей за 45 лет существования.