Перегляд за Автор "Ter-Grygorian, Maryna G."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Business Vocabulary in Use (part 1)(2022) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.У методичних вказівках запропоновано тексти за фахом та серія лексичних вправ, які спрямовані на засвоєння професійної термінології за спеціальністю Менеджмент. Матеріал розрахований як для аудиторної, так і для самостійної роботи студентів.Документ Hunting for a job(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Рудік, Ірина Валеріївна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Rudik, Iryna V.; Ter-Grygorian, Maryna G.Методичні рекомендації розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка для опанування матеріалу при підготовці до практичних занять, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Telephone Etiquette(2020) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.У методичних вказівках представлені практичні завдання для засвоєння й активізації лексики. Виконання студентами цих завдань дають змогу формувати уміння висловити свою думку та підтримувати бесіду в межах запропонованих тем. Дані методичні вказівки можуть використовуватись як в аудиторії (під керівництвом викладача), так і для самостійної роботи студентів.Рекомендується для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 073 МенеджментДокумент Взаимодействие единиц мышления и языка в процессе порождения речи(Астропринт, 2009) Тер-Григорьян, Марина Геннадиевна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Ter-Grygorian, Maryna G.В последние годы прошлого века и начале настоящего отмечен возрастающий интерес филологов и философов к взаимодействию единиц мышления и языка в процессе порождения речи.Документ Взаимодействие и взаимовлияние концептуальной и языковой картин мира(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012) Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Ter-Grygorian, Maryna G.; Тер-Григорьян, Марина ГеннадиевнаВ статье автор рассматривает понятия концептуальной и языковой картин мира, их взаимодействие и взаимовлияние. Концептуальная форма картины мира есть «образ» мира, не облеченный в какую-либо систему знаков. Но она может быть переведена в знаковую форму. Рядом с концептуальной картиной мира существует вербальная или языковая картина мира. Язык связан с действительностью через знаковую соотнесенность, то есть он отображает ее знаковым способом.Документ Когнитивные классификаторы – категория когнитивной лингвистики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Рудик, Ирина Валерьевна; Тер-Григорьян, Марина Геннадиевна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Рудік, Ірина Валеріївна; Ter-Grygorian, Maryna G.; Rudik, Iryna V.Семантическое пространство языка в настоящее время понимается как сложная система концептов, представленная мыслительными картинками, схемами, сценариями, фреймами и другими семантическими образами, закрепленными знаками данного языка [2:45]. Понятие «концепт» не имеет однозначного толкования. Согласно академику Д. С. Лихачеву, концепт — это мысленное образование, которое замещает в процессе мысли неопределенное множество предметов одного и того же рода [3:27]. По определению А. Вежбицкой, концепт — это объект из мира «Идеальное», имеющий имя и отражающий культурнообусловленное представление человека о мире «Действительность» [2: 15]. Все разновидности концептов были обнаружены путем анализа значений через их словарные толкования. Как считает академик Д. С. Лихачев, все потенции концептов, открываемые в словарном запасе отдельного человека и всего языка в целом, образуют его концептосферу.Документ Навчальний посібник з домашнього читання англійською мовою (M. C. Beaton “Death of a perfect wife” та Muriel Spark “The driver’s seat”)(2020) Бігунова, Наталя Олександрівна; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Bihunova, Natalia O.; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.Навчальний посібник призначений для здобувачів ступеня вищої освіти “Бакалавр” ІІІ, IY років навчання та здобувачів ступеня вищої освіти “Магістр” І року навчання спеціальності 035 – Філологія. Посібник побудовано таким чином, щоб під час читання і роботи над текстом поряд з розумінням змісту і оцінкою його художніх достоїнств студент витягав з нього і максимум лінгвістичної інформації шляхом спостереження над мовними явищами, їх аналізом і зіставленням з рідною мовою, що має сприяти кращому розумінню тексту твору, збагаченню і ідіоматизації мовлення. Виконання всіх завдань посібника сприятиме формуванню у студентів сталих навичок переказу іншомовного тексту, навчить їх цікаво, ідіоматично розповідати про події, описувати враження, висловлювати оцінку подіям і об'єктам, аргументувати, відстоювати свою точку зору, а також в цілому буде сприяти формуванню високих професійних якостей студентів, магістрів та аспірантів університету та підвищенню їх загальної культури.