Перегляд за Автор "Savranchuk, Iryna P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Lexicology workshops(Букаєв В. В., 2024) Ігіна, Олена Володимирівна; Савранчук, Ірина Петрівна; Ihina, Olena V.; Savranchuk, Iryna P.У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни “Лексикологія англійської мови” на третьому курсі. Метою методичних вказівок є сформувати та актуалізувати у здобувачів вищої освіти теоретичні знання про лексикологічну диференціацію мови загалом і англійської мови зокрема, про засоби словотвору англійської мови, про типи лексичних значеннь слів, фразеологію та етимологію англійських слів. Передбачається формування практичних вмінь аналізувати та описувати лексичні засоби в англомовних текстах різних функціональних стилів.Документ Домашнє читання(Букаєв В. В., 2023) Тхор, Неоніла Максимівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Савранчук, Ірина Петрівна; Степанюк, Неля Василівна ; Tkhor, Neonila M.; Kaliniuk, Olena O.; Savranchuk, Iryna P.; Stepaniuk, Nelia V.У методичних вказівках представлені вправи та завдання до текстів оповідань відомих британських та американських авторів для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на першому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичних і граматичних навичок здобувачів освіти факультету романо-германської філології.Документ Основи наукових досліджень як обов’язковий компонент в освітніх програмах з філології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Савранчук, Ірина Петрівна; Savranchuk, Iryna P.Стаття присвячена огляду завдань дисципліни «Основи наукових досліджень» як обов’язкового компонента освітніх програм з філології. Головними завданнями курсу «Основи наукових досліджень» у сфері вищої освіти є ознайомлення з засадничими поняттями та принципами наукових досліджень. Курс має на меті ознайомити студентів з засадничими поняттями та принципами наукових досліджень, такими як формулювання дослідницького запиту, розробка гіпотези, вибір методів дослідження, збір та аналіз даних та інше. Це допоможе студентам зрозуміти процес проведення наукового дослідження та вміти його застосовувати; вивчення методології наукових досліджень. Курс також має на меті ознайомити студентів з основними методологічними підходами до наукових досліджень, такими як квалітативний та кількісний підходи, експериментальні та кореляційні дослідження та інше. Це допоможе студентам вибрати найбільш відповідний методологічний підхід для своїх досліджень; розвити навички наукового письма та презентації. Курс спрямований на розвиток навичок наукового письма, включаючи написання наукових статей, доповідей та презентацій. Студенти будуть навчатися форматуванню та оформленню наукових робіт, а також актуальним правилам цитування та посилання на літературні джерела; вивчення етичних аспектів наукових досліджень. Курс має на меті ознайомлення студентів з етичними аспектами наукових досліджень, такими як дотримання конфіденційності, поважання прав учасників досліджень, уникання плагіату та фабрикації даних. Це допоможе студентам розуміти важливість етичних норм у науковій діяльності та дотримуватися їх. Академічна доброчесність є основою довіри до наукових досліджень та наукового співтовариства в цілому. Вивчення цієї теми допомагає забезпечити якість та надійність наукових публікацій, що в свою чергу підвищує довіру до науки і допомагає залучати фінансування та підтримку для подальших досліджень.Документ Структури та семантичні особливості британських топонімів(Астропринт, 2024) Савранчук, Ірина Петрівна; Тхор, Неоніла Максимівна; Savranchuk, Iryna P.; Tkhor, Neonila M.Стаття присвячена огляду структурних та семантичних особливостей британських топонімів. Вивчення топонімів допомагає краще розуміти мовний образ світу, відтінюючи етнічний досвід і культуру. Топоніми мають важливе значення як засоби передачі історичної, культурної та іншої інформації через покоління, що робить їх дослідження актуальним у лінгвістиці. Власні назви британських територій є дуже різноманітними, оскільки країна протягом багатьох століть була місцем розвитку різних цивілізацій і народів, кожен з яких зробив свій внесок у мову через свої власні назви. У даній роботі було досліджено 200 топонімів з трьох регіонів Великої Британії. За походженням досліджені топоніми поділяються на власні та запозичені. Власні назви переважають у Англії, тоді як у північних регіонах та заході країни зустрічаються топоніми скандинавського походження. Уельс та Шотландія характеризуються переважно кельтськими назвами. Запозичені топоніми виокремлюються за чотирма мовними джерелами: кельтським, латинським, скандинавським і нормансько-французьким. Англійська мова містить більше запозичень, оскільки відкрита для прийому слів інших мов завдяки контактам з іншими культурами та колоніальній спадщині. Загалом, люди, які називали географічні об’єкти, керувалися особливостями ландшафту, де знаходився даний об’єкт. Ця категорія топонімів зустрічається у всіх трьох частинах Британії та має багато підгруп. Виникнення цієї групи є логічним наслідком того, що предки британців називали своє оточення відповідно до того, що бачили. При створенні та виборі топонімів можна спостерігати певну прагматичну спрямованість, яка залежить від різних чинників, таких як історичний контекст надання назв, рівень культурного розвитку, соціальні, політичні, релігійні або патріотичні мотиви осіб, які надають географічним об’єктам певні імена. Цей шар лексики викликає зацікавленість дослідників, оскільки він може збирати лінгвістичний, соціокультурний і історичний досвід.