Перегляд за Автор "Poliuha, Vasyl A."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Big Data&Open Data у світовій та вітчизняній журналістиці: роль, значення, тенденції(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.; Полюга, Василий АндреевичНові формати цифрових даних — Big&Open Data — трансформують сучасну модель професійної соціальної комунікації та змінюють параметри комунікації. Поява нових форматів цифрової інформації, зокрема великих даних, передбачає нові способи її пошуку, обробки, аналізу, представлення й візуалізації в журналістиці. Ці зміни повинні знаходити відображення в текстах журналістських матеріалів. Однак є підстави припускати, що вплив великих та відкритих даних на структуру журналістських матеріалів у провідних вітчизняних засобах інформації залишається мінімальним.Документ Дисципліни спеціалізації (дата-журналістика)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.; Полюга, Василий АндреевичМетодичний посібник містить мету та завдання курсу, тематику лекційних та практичних занять, індивідуальні завдання та питання для самоконтролю. З метою полегшення самостійного вивчення дисципліни наведено список рекомендованої літератури. Методичний посібник призначений для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання.Документ Проблематика об’єктивності в ігровій журналістиці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Герман, Маргарита В.; Herman, Marharyta V.; Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.; Полюга, Василий АндреевичСтаття розглядає явище ігрової журналістики у цілому, та аналізує причини з яких застосування журналістських стандартів у випадку ігрової журналістики є дещо ускладненим. Також у статті викладено точки зору на цю проблему, які існують серед практикуючих журналістів.Документ Протестна активність етнічних мігрантів: аналі підходів до типології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Марченко, А. А.; Marchenko, A. A.; Полюга, Василь Андрійович; Полюга, Василий Андреевич; Poliuha, Vasyl A.У статті представлена типологізація основних форм активної протестної діяльності етнічних мігрантів, яка базується на попередніх висновках дослідників цієї теми, а також на основі аналізу останніх проявів протестів мігрантів у країнах Європейського Союзу. The article presents a typology of the main forms of active protest the ethnic migrants, based on preliminary findings of the researchers of this topic, and based on an analysis of recent manifestations of protest migrants in the European Union. The problem of the spread of radical views among young workers has distinct social roots and gradually turns into a Europe-wide problem.Документ Професійна кар’єра офіцера: становлення молодого спеціаліста(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Полюга, Василь Андрійович; Мосійчук, Тамара Євгенівна; Полюга, Василий Андреевич; Мосийчук, Тамара Евгеньевна; Poliuha, Vasyl A.; Mosiichuk, Tamara Ye.Статтю присвячено особливостям професійного становлення молодих офіцерів першого контракту. Основну увагу приділяється особливостям впливу процесів професійної спрямованості на подальше самовдосконалення в якості військового фахівцяДокумент Розповсюдження інформаційного продукту (до питання моделювання процесу)(2020) Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.Ще в кінці 40-х на початку 50-х років П. Лазарсфельд та Е. Кац із колегами (Katz and Lazarsfeld 1955; Lazarsfeld, Berelson, and Gaudet 1968) сформулювали проривну теорію формування громадської думки, яка мала на меті примирити мас-медіа зі зростаючим усвідомленням того, що в різних сценаріях прийняття рішень, починаючи від політичних до особистих, люди можуть перебувати під значно більшим взаємовпливом, ніж під впливом засобів масової інформації.Документ Солідарніість в інформаційному суспільстві ХХІ століття(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Марченко, А. А.; Marchenko, A. A.; Полюга, Василь Андрійович; Полюга, Василий Андреевич; Poliuha, Vasyl A.У статті акцентується увага на виявленні особливостей формування солідарності між індивідами в рамках тенденції стрімкого переходу світу до інформаційної віртуальної реальності. Автор досліджує особливості існування феномену «соціальної солідарності» в індустріальну епоху та намагається визначити причини трансформації цього феномену в епоху постіндустріальну, інформаційну. Автор аналізує поняття «мережеве суспільство» та «мережева солідраність» як такі, що визначають характер деієрархізованих відносин в нові часи.Документ Соціальні мотиви мережевої ідентичності: віральність аккаунту в соціальних мережах(2021) Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.Для більшості людей властивим є сприйняття/обробка інформації у відповідності до особистісних ідентичностей, сформованих на підставі власних переконань та мотивів, що в цілому класифікується як процес мотивованого пізнання (Kahan D.M., 2015; Van Bavel J.J., 2018). За резуль- татами класичного теоретичного дослідження поведінки виборця, опублікованого ще в 1960 році, вчені зокрема відзначили, що на ранньому етапі рівень ідентифікації людини з політичною партією, в значній мірі залежить від того, наскільки індивід сприймає власні преференції від його/її орієнтації на політичних діячів (Campbell A., 1960).Документ «Технологічний патерналізм»: сучасні тенденції у вітчизняній журналістиці даних(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Полюга, Василь Андрійович; Полюга, Василий Андреевич; Poliuha, Vasyl A.У статті досліджується подальше зростання ролі великих даних у суспільстві, широке розповсюдження нових практик і методів отримання інформації, таких, як профілювання поведінки споживачів інформації, біометрія, автоматизація тощо, нові можливості створення репортажів новин. Ґрунтуючись на якісному статистичному аналізі новинних сайтів, розглянуто те, як журналістика даних працює в рамках циклу новин професійних редакцій. Крім того, в публікації окреслюються інновації, які журналістика даних вносить у розповідь історій, збирання та розповсюдження новин.Документ Технологія великих даних (Big Data): основні характеристики та перспективи використання в журналістиці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Полюга, Василь Андрійович; Полюга, Василий Андреевич; Poliuha, Vasyl A.У статті досліджуються науково-теоретичні та прагматичні передумови трансформації формату представлення аналітичного медіаконтенту у зв’язку з використанням даних цифрових комп’ютерних та інтернет-баз (так звана дата-журналістика, журналістика «великих даних»), робиться спроба осмислення особливостей використання великих даних для професійної діяльності журналіста. У цілому, використання великих даних може мати особливе значення для трансформацій у сфері журналістики, а ця стаття окреслює майбутні напрямки досліджень журналістики в контексті великих даних.Документ Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Слонкіна, Аліса Вадимівна; Slonkina, Alisa V.; Полюга, Василь Андрійович; Полюга, Василий Андреевич; Poliuha, Vasyl A.Розглядається імідж сучасного журналіста, класифікації іміджів, особливості впливу на аудиторією за допомогою іміджу. Основні методи дослідження – спостереження та аналіз результатів.Документ Інформаційно- розважальна журналістика: формула успіху(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Кушнір, Владислав Р.; Kushnir, Vladyslav R.; Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.; Полюга, Василий АндреевичУ статті розглянуто класифікацію реаліті шоу, а також популярні розважальні телепрограми на українському медіапросторі та їхній вплив на аудиторію. Метою дослідження визначається аналіз популярних українських TV-шоу та виявлення ключових методів впливу на телеглядачів розважального сегменту телепередач. У висновках вказується, що метою розважального продукту тележурналістики ‒ є «пробудження» емоцій у глядача, маніпулятивне забезпечення переживання емоції героя програми, який близький за характером глядачеві. В статті порушене питання комерціоналізації та адаптації національної тележурналістики до нових культурних потреб населення.