Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Miroshnychenko, Viktoriia"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Проблематика фінансування ЗМІ під час воєнного стану та шляхи її вирішення
    (Назарчук С. Л., 2023) Мірошниченко, Вікторія; Miroshnychenko, Viktoriia
    Стаття присвячена висвітленню проблематики фінансування медійної галузі під час криз та війн. Вивченню питання, з якими основними труднощами зустрілися Українські засоби масової інформації, після початку повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України. Аналізу фінансових інструментів, які використовуються для виживання та розвитку ЗМІ.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції
    (Назарчук С. Л., 2024) Мірошниченко, Вікторія; Miroshnychenko, Viktoriia
    В статті здійснюється дослідження та всебічний розгляд ринку цифрового маркетингу (digital-маркетингу), уточнюють різноманітні інструменти та технології, а також пропонуються алгоритми використання маркетингових стратегій для суб’єктів господа-рювання України в сучасну епоху цифровізації та євроінтеграції українського бізнесу. Робота має практичну цінність для бізнес-середовища в контексті оптимізації маркетингової діяльності та досягнення успіху в умовах цифрової трансформації. Метою да-ної наукової праці є аналіз кон’юнктури ринку цифрового маркетингу, ідентифікація ре-левантних інструментів та досягнень, а також здійснення послідовності впровадження найефективніших цифрових маркетингових стратегій для успіху бізнесу та старт-апів . Методологічна основа дослідження базується на застосуванні методів статистичного аналізу даних, зокрема опрацювання статистичних звітів, профільних публікацій та результатів наукових досліджень українських та європейських науковців у даній галузі. Результати проведеного дослідження демонструють значний вплив цифрового маркетингу на бізнес-процеси, особливо в аспектах пошуку та утримання клієнтської бази, підвищення результативності рекламних компаній та аналізу ринкових трендів розвитку. Вивчення ринку цифрового маркетингу виявило базові тенденції та плюси використання цифрових інструментів, таких як рекламні можливості соціальних мереж, контент-маркетинг та СММ реклама та інші. Окрім того, підкреслено важливу роль технологій, таких як штучний інтелект, машинне навчання та аналітика даних, Big Data у процесі реалізації продуктів цифрового маркетингу. Практична значущість цього дослідження полягає у формуванні чіткого розуміння всіх шляхів розробки та впровадження елементів цифрового маркетингу. Отримані результати можуть бути запропоновані підприємствам для модернізації процесів, досягнення цілей, підвищення ефективності маркетингових кампаній, розширення і утримання клієнтської бази на фоні зростаючої конкуренції на Українському та Світовому ринку.

DSpace та ОНУ імені І.І.Мечникова copyright © 2009-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Форма зворотнього зв'язку