Перегляд за Автор "Kutuza, N. V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Асоціативний словник рекламних слоганів: новітні тенденції лексикографії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.Статтю присвячено «Асоціативному словнику рекламних слоганів», який репрезентує новітній напрям лексикографії. Підґрунтям зазначеного словника стали результати експериментального дослідження, де стимулами при проведенні вільного асоціативного експерименту та оцінювання за допомогою семантичного диференціала Ч. Осгуда стали слогани як завершені текстові конструкти.Документ Метапрограми НЛП як впливовий активатор політичних слоганів(Букаєв В.В., 2014) Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.У статті розглянуто метапрограми як впливові стратегії політичних слоганів. Виявлено та систематизовано лінгвістичні маркери, за допомогою яких актуалізовано ці метапрограми в зазначених слоганах.Документ Оніми в асоціативному полі рекламної слоганістики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.У статті розглянуто слоган як дискурсивний феномен, а також оніми різних класів, зафіксовані в «Короткому асоціативному словнику рекламних слоганів». Запропоновано класифікацію онімних реакцій, поданих на комерційні слогани-стимули.Документ СУГЕСТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ МІМІКРІЇ(Одеський національний університет, 2012) Кутуза, Н. В.; Kutuza, N. V.У статті розглянуто явище мімікрії комерційної реклами під соціальну, доведено сугестивний потенціал такої технології на прикладі реклами «Київстару». Також виявлено низку інших сугестивних прийомів, які значно підвищують впливовість рекламного повідомленняДокумент Сугестія і маніпуляція: спільні й відмінні ознаки різновидів (видів) комунікативного впливу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.Статтю присвячено теоретичному огляду різновидів комунікативного впливу – сугестії та маніпуляції, розглянуто їхні специфічні риси та наявні класифікації. Зроблено спробу розмежування цих різновидів комунікативного впливу з виокремленням диференційних ознак. Акцентовано на деструктивності та наскрізній негативності маніпуляції.Документ ФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, N. V.В статті розглянуто негативацію та позитивацію як чинники програмованої сугестивності слоганів соціальної реклами. Запропоновано формулу лінгвального впливу, що максималізує впливовий ефект цього виду реклами