Перегляд за Автор "Kozhenovska, T. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Встановлення міждисциплінарних зв’язків фахових дисциплін як складова міждисциплінарної інтеграції (на прикладі підготовки телевізійних репортерів)(2014) Лісневська, Аліна Леонідівна; Коженовська, Т. О.; Lisnevska, Alina L.; Kozhenovska, T. O.У статті розглядаються принципи встановлення міждисциплінарних зв’язків як важливої складової міждисциплінарної інтеграції з метою оптимізації професійної підготовки телевізійних репортерів. Також обґрунтовується доцільність встановлення міждисциплінарних зв’язків за рахунок включення до програм фахових дисциплін інтегрованих тем і блоків та створення глосарію телевізійного репортера.Документ Мистецтво телевізійного репортажу(2013) Лісневська, Аліна Леонідівна; Коженовська, Т. О.; Лисневская, Алина Леонидовна; Коженовская, Т.; Lisnevska, Alina L.; Kozhenovska, T. O.Актуальність та доцільність навчально-методичного посібника „Мистецтво телевізійного репортажу‖ визначено необхідністю розробки нових підходів до професійної освіти майбутніх фахівців телебачення, зокрема телевізійних репортерів, тому що проблема фахової підготовки телевізійних репортерів стала важливою для різних сфер життєдіяльності суспільства, майбутнє якого стає все більш залежним від мас-медіа. В суспільстві сьогодні підвищено роль інформації, тому змінюються погляди і на інформаційне телемовлення, і на роль телебачення у житті людини. Навчально-методичний посібник складається з трьох розділів – „Специфіка сучасної репортажної тележурналістики‖, „Режисерські та операторські аспекти підготовки телерепортажу‖, „Особливості відеовиробництва телерепортажу‖ та відповідного до кожному з них глосарію. Зазначений навчально-методичний посібник сприяє вирішенню таких завдань як зміцнення міждисциплінарних зв‘язків в межах блоку фахових дисциплін, систематизація понятійно-категоріального апарату майбутнього телерепортера, вдосконалення процесу фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів, сприяння процесу формування професійного мислення майбутніх телевізійних репортерів. Посібник має компенсувати дефіцит навчальної літератури з теорії й практики телевізійного репортажу, що сприятимуть більш глибокому розумінню студентами процесу створення телерепортажу.