Перегляд за Автор "Khromchenko, Olena V."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peculiarities of teaching new generations of digital natives in the English language classes(2023) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.The ultimate aim of the teachers is to enable students to become “proficient self-regulators”. The students should not be recipients of information, they are supposed to use academic resources to develop their high-level cognitive skills. According to the Common European Framework of Reference for Languages an ultimate educational objective is to promote approaches and methods of modern language teaching which will strengthen independence of thought, judgment and action, combined with social skills and responsibility. This paper explores teaching and learning technologies for new generations of digital natives that will promote their intrinsic motivation for learning the English language. Digital natives are technology-savvy and highly literate with ICT due to early exposure to digital culture and technology. Scientists underline the most relevant characteristics of digital natives: cannot relate to manuals, are engaged in rapid ’trial and error’ actions and prefer discovering via actions, experimentation and interaction rather than by reflection; are “intuitive learners”, they solve problems “intuitively”; prefer receiving information quickly and simultaneously from multiple multimedia and other sources at hand; prefer processing and interacting with pictures, graphics, sounds and video; knowledge is often acquired via fun activities, such as gaming, surfing the web or social networking. Taking into consideration the characteristics of digital natives, we as educational instructors must change our approaches to teaching, our methodology and content to appropriately cater for the needs of this new generation of technology-savvy young people. The analysis of the results of the conducted research has shown that the most relevant methods and ways of teaching and learning from the viewpoint of our students, the representatives of digital natives are the use of technology and project work. To foster the intrinsic motivation of the students to learn the English language we propose application of creative group projects in the language classes. The students are meant to solve real-life problems or carry out personally meaningful challenges. The project is followed by manageable step-by-step tasks to achieve real, practical outcomes. The project is aimed at creating and presenting a fairy tale. The research perspectives are seen by us in the further development of the system of creative language activities with the use of technology for a new generation of students.Документ Впровадження методу проектів у закладах вищої освіти(Олді Плюс, 2023) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.У методичних вказівках представлено систему завдань для практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Впровадження методу проектів у закладах вищої освіти» здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 035 «Філологія», спеціалізацією 035.041 Германські мови і літератури (переклад включно), перша − англійська. Метою методичних вказівок є формування у здобувачів вищої освіти глибокого розуміння та практичних навичок щодо використання методу проектів у навчальному процесі вищої освіти. У методичних вказівках представлено базові теоретичні положення до кожної теми, завдання до практичних занять та самостійної роботи з інструкціями щодо їх виконання.Документ Методика викладання іноземної мови(2023) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.An important challenge of today is to enhance the effectiveness of professional training for graduates of higher education institutions, particularly for bachelor's degrees in philology. In the context of globalization and rapid development across various fields of knowledge, the demand for foreign language proficiency continues to rise. Consequently, there is an increasing need for foreign language teachers. The lecture outline "Methodology of Teaching Foreign Languages" aims to equip undergraduate students with theoretical knowledge about the psychological foundations, innovative technologies, and modern teaching methods of English language instruction in secondary schools. It also acquaints them with the methodological principles and specifics of foreign language teaching, explores the interconnection between English language teaching methodology and other disciplines, reveals the main objectives of English language lessons in schools, and develops practical skills in employing both traditional and contemporary teaching methods and techniques for English language instruction.Документ Написання та оформлення курсових робіт(Букаєв В. В., 2024) Бігунова, Наталя Олександрівна; Віт, Юлія Валеріївна; Карпенко, Олена Юріївна; Колегаєва, Ірина Михайлівна; Кравченко, Ніна Олександрівна; Хромченко, Олена Василівна; Bihunova, Natalia O.; Vit, Yuliia V.; Karpenko, Olena Yu.; Kolehaieva, Iryna M.; Kravchenko, Nina O.; Khromchenko, Olena V.У методичних рекомендаціях представлено загальні положення, вказівки з написання та оформлення курсових робіт для здобувачів вищої освіти ІІІ року очної форми навчання та IV року заочної форми навчання спеціальності 035 Філологія спеціалізації 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша − англійська.Документ Написання та оформлення курсових робіт з основної іноземної мови / зарубіжної літератури / методики викладання іноземної мови(Букаєв В. В., 2024) Бігунова, Наталя Олександрівна; Войтенко, Леся Іванівна; Карпенко, Олена Юріївна; Колегаєва, Ірина Михайлівна; Кравченко, Ніна Олександрівна; Хромченко, Олена Василівна; Bihunova, Natalia O.; Voitenko, Lesia I.; Karpenko, Olena Yu.; Kolegaeva, Iryna M.; Kravchenko, Nina O.; Khromchenko, Olena V.Методичні рекомендації містять вимоги щодо написання, оформлення, захисту та критеріїв оцінювання курсових робіт з основної іноземної мови/ зарубіжної літератури/ методики викладання іноземної мови здобувачів вищої освіти 4 року очної форми навчання та 5 року заочної форми навчання спеціальності 035 Філологія спеціалізацією 035.041 Германськімови та літератури (переклад включно), перша − англійська.Документ Написання та оформлення курсових та кваліфікаційних робіт(2023) Хромченко, Олена Василівна; Жук, Валентина Аркадіївна; Khromchenko, Olena V.; Zhuk, Valentyna A.У методичних рекомендаціях представлено загальні положення, вказівки з написання та оформлення курсових та кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня за спеціальністю 035 «Філологія» спеціалізацією 035.041 Германські мови і літератури (переклад включно), перша − англійська.Документ Особливості використання фразових дієслів в англійській мові(Олді Плюс, 2023) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.У методичних вказівках представлено систему завдань для практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни “Особливості використання фразових дієслів в англійській мові” здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 035 «Філологія», спеціалізацією 035.041 Германські мови і літератури (переклад включно), перша − англійська. Метою методичних вказівок є розвиток навичок ефективного використання фразових дієслів у мовленні, а також поглиблене вивчення лексичного та граматичного багатства англійської мови. У методичних вказівках представлено базові теоретичні положення до кожної теми, завдання до практичних занять та самостійної роботи з інструкціями щодо їх виконання.Документ Принципи узгодження граматичних часів(2023) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.У методичних вказівках представлено систему завдань для практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Принципи узгодження граматичних часів» здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 035 «Філологія», спеціалізацією 035.041 Германські мови і літератури (переклад включно), перша − англійська. Метою методичних вказівок є формування та розвиток інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей, які забезпечують готовність випускників факультету романо-германської філології до ефективного спілкування іноземною мовою. У методичних вказівках представлено базові теоретичні положення до кожної теми, завдання до практичних занять та самостійної роботи з інструкціями щодо їх виконання.Документ Рольові ігри як інноваційний метод навчання іноземній мові(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.Одним з головних завдань сучасної школи є підготовка школярів до міжмовного спілкування з метою підвищення їх конкурентоспроможності та формування готовності до вирішення професійних задач в умовах іншомовної комунікації. Вирішенню цього питання сприяє пошук нових, ефективних форм, методів, методик та технологій навчання. Як свідчать дослідження та практика, недоліками підготовки майбутніх спеціалістів виступають переважання традиційних форм організації практичних занять з іноземної мови, недостатнє використання сучасних інноваційних технологій навчання.Провідне значення в процесі формування комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів має використання методу рольової гри. Окреслена проблема розглядалась в таких аспектах: методичні засади використання ігрових методів (В.Задоя); рольова гра як засіб розвитку творчої активності учнів (Я. Гулецька, С. Коломієць); формування мовних компетенцій учнів при використанні рольових ігор (С. Жигалко, О. Леонова); організація мовленнєвих симуляційних ігор (В. Терещук). Метою нашої статті є розкрити сутність методу рольової гри та умови його втілення в навчальний процес при викладанні іноземної мови.