Перегляд за Автор "Khobta, Olena I."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Контент дитячого блогінгу України відеохостингу YouTube: особливості жанрології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Хобта, Олена Ігорівна; Хобта, Елена Игоревна; Khobta, Olena I.У науковому дослідженні аналізується жанрологія дитячого контенту відеохостингу YouTube. Об’єктом аналізу були обрані три найпопулярніші українські дитячі канали мережі YouTube, визначені за кількістю підписників (більше п’яти мільйонів) та переглядів (більше шести мільярдів): Kids Diana Shou нараховує 14 мільйонів підписників (14 994 933) і має чотири мільярди (4 550 937 189) переглядів; Miss Katy з одинадцятимільйонною аудиторією (11 453 739) підписників і шести мільярдами переглядів (6 3123 608 820); Mister Max, що має десять мільйонів підписників (10 279 798), але залишається лідером за кількістю переглядів – шість мільярдів (6 470 030 886). Актуальність наукової проблеми зумовлена відсутністю в Україні комплексного дослідження феномену дитячого контенту YouTube, жанрології відеоматеріалів, упливу на дитячу аудиторію. У результаті проведеного дослідження були проаналізовані жанри дитячого контенту відеохостингу YouTube: челендж, «розпаковка іграшок», летсплей, влог, історія; досліджено основні типоформуючі ознаки; окреслено сутність феномену дитячого відеоблогінгу.Документ Контент дитячого блогінгу України відеохостингу YouTube: чинники популярності (за матеріалами каналу «Познаватель»)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Хобта, Олена Ігорівна; Хобта, Елена Игоревна; Khobta, Olena I.У науковому дослідженні аналізуються чинники популярності дитячого контенту відеохостингу YouTube. Об’єктом аналізу був обраний канал «Познаватель», що входить до п’ятірки найпопулярніших українських дитячих каналів мережі YouTube, визначених за кількістю підписників (більше п’яти мільйонів) та переглядів (більше чотирьох мільярдів): канал нараховує 11мільйонів підписників (11, 7) і має чотири мільярди (4 300 491 949) переглядів, але залишається лідером за коефіцієнтом залученості аудиторії (ER view) за переглядами— 2,522%. Актуальність наукової проблеми зумовлена відсутністю в Україні комплексного дослідження феномену дитячого контенту YouTube, зокрема чинників популярності. У результаті проведеного дослідження було проаналізовано такі складові дитячого контенту відеохостингу YouTube, як сітка героїв, структурно-тематичні особливості, лексико-семантичний аспект; визначено чинники популярності дитячого контенту, здійснена спроба окреслити особливості феномену одного з головних героїв каналу — Желейного Ведмедя.Документ Концепти «свій», «чужий», «інший» як основа представлення «іншого» у тревел-медіатексті: теоретичні положення(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Хобта, Олена Ігорівна; Хобта, Елена Игоревна; Khobta, Olena I.Стаття присвячена аналізу тревел-дискурсу як елементу міжкультурної комунікації. Досліджено особливості формування образу «іншого» в тревел- медіатексті в контексті вивчення еволюції трихотомії «своє-чуже-інше». Авторка здійснює огляд світової й української наукової думки, окреслює основні етапи еволюції дихотомії «своє-чуже» в тревел-дискурсі й чинники, що впливають на формування образу інших країн і культур. Вчені фіксують маргіналізацію «іншого», викликану зосередження на журналістові більше, ніж на місці призначення; циклічність культурних репрезентацій «іншого», що простежується в копіях сходознавчого дискурсу мандрівників ХІХ століття; стереотипність зображення «інших», викликану виключеністю місцевих голосів; стереотипне зображення країн третього світу, зосереджене на негативних аспектах або ризиках для туристів, що підкреслює наскільки добре вдома; надання очікуваних репрезентацій «іншого», що слугує підтвердженням власних цінностей і переконань аудиторії та є основою маркетингових стратегій. У статті визначено стан вивченості особливостей представлення іншого в тревел-медіатексті й окреслено перспективні напрямки досліджень.Документ Тревел-журналістика в епоху COVID-19: реакція на виклики(2020) Хобта, Олена Ігорівна; Khobta, Olena I.Пандемія коронавірусу зачепила усі сфери світової економіки, але чи не найбільших збитків зазнала туристична сфера, постало питання про перспективи її розвитку. Дослідник туристичної сфери Д. Крег (Craig) проаналізував вплив світових економічних криз ХХІ століття, викликаних пандеміями і не лише, на сферу туризму і дійшов висновку, що жодна з цих криз не призвела до довгострокового спаду світового розвитку туризму, а деякі кризи навіть не позначились на цій сфері.