Перегляд за Автор "Karavaieva, Tetiana L."
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Business Vocabulary in Use (part 1)(2022) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.У методичних вказівках запропоновано тексти за фахом та серія лексичних вправ, які спрямовані на засвоєння професійної термінології за спеціальністю Менеджмент. Матеріал розрахований як для аудиторної, так і для самостійної роботи студентів.Документ How to acquire skills of effective business communication: methodological hints(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Kashuba, Maryna V.; Karavaieva, Tetiana L.; Rozanova, Olena A.; Кашуба, Марина Валентинівна; Розанова, Олена Абрамівна; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаNowadays International Business spreads more and more all over the world. Many transnational corporations have their representatives in different countries. They all work with partners and very often they speak different languages. But in this situation business must also remain profitable. One of the ways to be on the top is to communicate effectively, to understand partners and to be understandable by them. So we can see that today we have to pay great attention to the international business language, which is English.Документ Listening and Reading Practice(Олді Плюс, 2023) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Karavaieva, Tetiana L.Методичні вказівки до практичних та самостійних занять укладено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням), яка є обов’язковою дисципліною для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування та фондовий ринок».Документ Mastering Academic Writing(2023) Karavaieva, Tetiana L.; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаМетодичні вказівки до практичних занять укладено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова (англійська)», яка є обов’язковою дисципліною для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка».Документ Reading Comprehension Guidelines(Олді Плюс, 2023) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Karavaieva, Tetiana L.Методичні вказівки до практичних занять укладено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», яка є обов’язковою дисципліною для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент».Документ Recruitment of personnel from the position of cross-cultural communication(2022) Zhmai, Oleksandr V.; Aleksieienko, E. S.; Karavaieva, Tetiana L.; Жмай, Олександр Володимирович; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаCross-cultural communication in the process of recruitment significantly contributes to the development of the organization, improving the style of negotiation, perception and implementation of laws, planning, forms and methods of control, personal and group relationships of people. In order for the company to move effectively to international markets, it needs additional training, especially in the field of human resources.Документ Standard lessons in a secondary school(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Panchenko, M. A.; Karavaieva, Tetiana L.; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаThe lesson is the basic link of language training in a secondary school. That's why it claims to meet all the requirements of school training as such.Every lesson must be a part of a sequence of lessons forming a unit which answers the tasks set in the Curriculum. The general goal of a lesson is enriching learners' foreign language competence with more language habits and speech skills in speaking, reading, writing and listening comprehension on the topic of the lesson. Ideological and educational work at the lesson is a must. It should be so organized that speech in the foreign language (reading, writing, listening, reading) could serve as a means of accustoming learners toworld history, culture and science as well as to the most burning problems of the present time. Ideological and educational work at the lesson should be conducted in the process of forming learners' foreign language speech competence. Forming it through reading and discussion learners should elaborate their personal views and attitude to the most burning problems and factors of their intellectual environment.Документ Structural and semantic types of eponyms(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Karavaieva, Tetiana L.; Караваева, Татьяна Леонидовна; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаThe article is dedicated to the analysis of modern eponymic processes. Structural and semantic classifications of eponyms are suggested. The first classification em- braces six traditionally deciphered types, and a new one is added — abbreviations, while the second classification is enlarged from two to eight types.Документ Tax control and the impact of tax authorities on business in the era of electronic information exchange(Олді+, 2023) Karavaieva, Tetiana L.; Tashchy, Emilia; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаThe modern world has entered a new stage of development associated with the digitalization of society. The application of new information technologies affects various fields of activity, influences economic and legal relations, and thus, contributes to the transformation of Ukraine’s existing tax system. Today, there is an understanding of the rapidly evolving processes of digitalization and their consequences, but there is still no complete clarity in understanding of the digital economy, with its developmental details remaining somewhat obscure. In the digital economy, the main factor of production becomes data in a digital form and their processing on a large scale. The application of the results of analyzing this data can enhance production efficiency and take it to a qualitatively new level.Документ Telephone Etiquette(2020) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.У методичних вказівках представлені практичні завдання для засвоєння й активізації лексики. Виконання студентами цих завдань дають змогу формувати уміння висловити свою думку та підтримувати бесіду в межах запропонованих тем. Дані методичні вказівки можуть використовуватись як в аудиторії (під керівництвом викладача), так і для самостійної роботи студентів.Рекомендується для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 073 МенеджментДокумент The Unified Patent Court of the EU: state of development and prospects(Олді плюс, 2024) Isarieva, V. Y.; Barskyy, Vadym R.; Karavaieva, Tetiana L.; Барський, Вадим Рудольфович; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаThe institution of intellectual property protection is currently developing rapidly, and countries around the world are encouraging more and more mechanisms to improve it. Thus, the EU has established unique institutions to protect the rights of inventors – the Unitary Patent system and the Unified Patent Court. The Unitary Patent system is a new unified system for patents of the European Patent Office, which became fully operational relatively recently, on June 1, 2023. The Unitary Patent system is an extremely convenient tool, because by filing a single application with the European Patent Office, an applicant can claim patent protection in all 27 EU member states and 12 other countries that are members of the European Patent Organization (Albania, Iceland, Liechtenstein, Monaco, Montenegro, North Macedonia, Norway, San Marino, Serbia, Switzerland, Turkey and the United Kingdom). In our research, we would like to focus on the Unified Patent Court and consider issues related to the prospects for the development of this institution.Документ Англійська мова академічного спрямування(2023) Караваєва, Тетяна Леонідівна; Karavaieva, Tetiana L.Методичні вказівки до практичних занять укладено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Іноземна мова за фахом», яка є обов’язковою дисципліною для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 081 «Право».Документ Модальный глагол как дифференцирующий признак композиционно-речевой структуры текста(Астропринт, 2009) Розанова, Елена Абрамовна; Караваева, Татьяна Леонидовна; Кашуба, Марина Валентиновна; Кашуба, Марина Валентинівна; Kashuba, Maryna V.; Розанова, Олена Абрамівна; Rozanova, Olena A.; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Karavaieva, Tetiana L.В сложной системе речевой структуры произведения повествование, описание, рассуждение выступают в качестве своеобразных объективно-упорядоченных целостностей, которые придают эти упорядочивающие качества исходному речевому материалу в целом. Как речевые формы они представляют собой определенные знаковые сущности, все составляющие которых объединяются единым отношением автора к предмету высказывания.Документ Навчальний посібник з домашнього читання англійською мовою (M. C. Beaton “Death of a perfect wife” та Muriel Spark “The driver’s seat”)(2020) Бігунова, Наталя Олександрівна; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Bihunova, Natalia O.; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.Навчальний посібник призначений для здобувачів ступеня вищої освіти “Бакалавр” ІІІ, IY років навчання та здобувачів ступеня вищої освіти “Магістр” І року навчання спеціальності 035 – Філологія. Посібник побудовано таким чином, щоб під час читання і роботи над текстом поряд з розумінням змісту і оцінкою його художніх достоїнств студент витягав з нього і максимум лінгвістичної інформації шляхом спостереження над мовними явищами, їх аналізом і зіставленням з рідною мовою, що має сприяти кращому розумінню тексту твору, збагаченню і ідіоматизації мовлення. Виконання всіх завдань посібника сприятиме формуванню у студентів сталих навичок переказу іншомовного тексту, навчить їх цікаво, ідіоматично розповідати про події, описувати враження, висловлювати оцінку подіям і об'єктам, аргументувати, відстоювати свою точку зору, а також в цілому буде сприяти формуванню високих професійних якостей студентів, магістрів та аспірантів університету та підвищенню їх загальної культури.Документ Організація навчально-методичної роботи науково-педагогічних працівників на факультеті романо-германської філології(2023) Нікола, Людмила Валеріївна; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Телецька, Тетяна Володимирівна; Nikola, Liudmyla V.; Karavaieva, Tetiana L.; Teletska, Tetiana V.Методичні вказівки складаються із п’яти розділів. Перший розділ містить інформацію щодо особливостей, видів, структури та порядку рекомендації до друку навчальних і навчально-методичних видань, що допоможе науково-педагогічним працівникам у процесі їх розробки та організації освітнього процесу. У другому розділі схарактеризовано процес контролю результатів навчання здобувачів вищої освіти протягом навчального року. У третьому – представлено процедуру вільного вибору навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти. Предметом розгляду у наступних двох розділах є порядок організації та проведення опитування здобувачів вищої освіти та ректорського контролю рівня знань здобувачів вищої освіти. Додатки унаочнюють оформлення структурних частин навчальних і навчально-методичних видань, а також містять зразки супровідних документів, заяв та анкет.Документ Функциональная специфика операторов нереальности(Астропринт, 2014) Караваева, Татьяна Леонидовна; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Karavaieva, Tetiana L.В статье представлены результаты анализа некатегориальных средств выражения нереальности, а также конструкций, которые включают эпистемические предикаты. Исследуются характеристики вводных слов и наречий в аспекте выражения различных эпистемических значений и представления относительной и абсолютной нереальности. Предпочтение той или иной конструкции определяется субъективной эпистемической характеристикой всего высказывания. Описываются отличительные черты операторов нереальности, которые характеризуют как нереальное всё высказывание и, выходя за рамки высказывания в текст, весь контекст — диктему. К диктумным средствам выражения относят сослагательное наклонение и модальные глаголы, к модусным — эпистемические предикаты, объединяющие в себе средства, относящиеся к различным грамматическим классам (полнозначные глаголы, глаголы-связки, вводно-модальные слова и конструкции и т.д.). С точки зрения выражения нереальности, т. е. выражения отношения говорящего к содержанию высказывания как «не-факту», выделяются следующие группы модусных средств: 1) перцептивно-когнитивные предикаты (предикаты мнения, предположения, воображения); 2) предикаты чувственного восприятия (в эпистемических значениях); 3) конструкции типа it seems that / it’s likely that. Сходную с эпистемическими предикатами (глаголами) функцию выполняют вводно-модальные слова со значениями вероятности и предположения (эпистемические наречия), функционирующие, как правило, в качестве вводных элементов высказывания. Эпистемические наречия, как и остальные модальные операторы, могут употребляться в контексте реальной ситуации, изменяя её модальность с реальной на нереальную. Различные операторы способны выражать оба типа отношений и обе степени нереальности: относительную и абсолютную.