Перегляд за Автор "Isajenko Lubov M."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Жанрова різноманітність лірики Станіслава Конака(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.У статті проаналізовано поезію С. Конака, в якій автор в художній формі описує таїну творення, жанрову специфіку.Документ Проблема інтертекстуальності в оповіданні Лесі Українки «Голосні струни»(Одеський національний університет, 2014) Карауш, Ольга; Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Неоромантична, символістська поезія, драматургія та проза Лесі Українки означили на рубежі віків увагу до нових цінностей, нових філософських, буттєвих проблем. Йдеться насамперед про зосередження на внутрішньому світі людини, на індивідуальній психології, яка тепер уже менше опосередковується суспільними впливами. Модерна естетика стала визначальною у творчості мисткині не одразу. Утвердження нових цінностей означало розрив зі старими святощами, колишніми авторитетами.Документ Проблема інтертекстуальності в оповіданні Лесі Українки «Голосні струни»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Стаття присвячена проблемам інтертекстуальності в оповіданні Лесі Українки «Голосні струни». Досліджувані твори — оповідання української письменниці «Голосні струни», уривки з твору Данте Аліг’єрі «Божественна комедія», поезія Лоренцо Стеккетті, італійська народна легенда — є свідченням того, що Леся Українка використовувала для художнього втілення майже всі генетичні групи традиційного сюжетно-образного матеріалу.Документ Символ як жанроутворюючий фактор при вираженні авторської позиції (на матеріалі драми «Камінний господар» Лесі Українки)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Розглядаючи драматичну спадщину' геніальної дочки українського народу як цілу систему єдності ідейно- тематичних зв'язків і засобів художнього втілення задуму, залучаючи до аналізу окремі компоненти цієї єдності для виявлення авторської індивідуальності, авторського голосу, зупинимось на проблемі символу в драмі «Камінний господар» Лесі Українки.Документ СКАРБНИЧИЙ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Петро Трохимович Маркушевський залишив по собі не лише добру пам'ять, вдячність за науку багатьох людей почесної вчительської професії, але й вагоме дослідницьке слово, яке освітило, наснажило чуттям щирої та щедрої любові і його педагогічну, і літературознавчу долю.Документ "...Слова без одягу метафор..."(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Рец. на кн.: Дмитро Шунта. Межінь: Лірика. - Одеса: Друк, 2000. - 250 с.Документ Сучасна жіноча проза: жанрова своєрідність і проблематика(Астропринт, 2007) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Стаття присвячена дослідженню проблематики сучасної жіночої прози. Виділяються основні аспекти жанрів.Документ Характери і ситуації у новелі "Фавст" Григорія Косинки(Одеський державний університет імені І. І. Мечникова, 2000) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Новеліст Григорій Косинка гостро схоплював суперечності доби, класові закони боротьби, добре знав психологію людей. Всі вони відстоюють свою правду, виборюють своє право на щасливе життя — хто чесно, відкрито, а хто підступно, з обманом, а то й силою, залякуванням і пролитою кров’ю.Документ Художнє втілення морального імперативу автора(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2003) Бровко, Наталя; Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Модним сьогодні стало словосполучення «європейська держава». На запитання «Камо грядеши?» відповідь одна: «В Європу!» А звідки йдемо? Хто ми? Щоб кудись іти, треба звідкись вийти. Думаємо, що для того, щоб стати європейцем, треба спочатку стати українцем. Фундаментом для будівництва майбутнього повинна бути духовність, громадська свідомість, національна гідність, демократичні позиції, всебічна освіченість, а не матеріальна перенасиченість.Документ Художній світ Василя Сагайдака(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Досліджуючи духовні пріоритети художнього світу Василя Сагайдака, робиться спроба довести, що у творах талановито поєднані думка, образ і пошук оригінальної поетичної форми.Документ ХУДОЖНІЙ СВІТ ВАСИЛЯ САГАЙДАКА(Астропринт, 2006) Ісаєнко, Любов Миколаївна; Исаенко, Любовь Николаевна; Isajenko Lubov M.Досліджуючи духовні пріоритети художнього світу Василя Сагайдака, робиться спроба довести, що у творах талановито поєднані думка, образ і пошук оригінальної поетичної форми.