Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Психологічні науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Психологічні науки за Автор "Budiianskyi, Mykola F."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The course of lectures of general psychology(Odessa I.I. Mechnikov National University, 2016) Budiianskyi, Mykola F.; Vishtalenko, E. D.; Yunh, Nataliia V.; Будіянський, Микола ФедоровичIn the study of this subject it is advisable to focus on two main issues: 1. The definition of psychology as a science and the emergence of the subject of psychology. 2. Evolution psychic and mental reflection is a subjective reflection of the objective worldДокумент The course of lectures of general psychology(Odessa I.I. Mechnikov National University, 2017) Budiianskyi, Mykola F.; Vishtalenko, E. D.; Yunh, Nataliia V.; Будіянський, Микола ФедоровичTo begin studying such a psychical process as "Perception" it is necessary to clear up the idea of the following positions: the essence of perception process, apperception as the man’s past experience and perception as a reaction of grasping and reaction of the detailed vision. I.M. Sechenov stated that interconnection of feelings is perception itself. However it is a simple set of various feelings that gives complete perception of object or phenomenon to the man. Between feelings there are certain intercommunications, and this task is executed by analyzers. Thus between corresponding centers in a cortex there are temporal nervous connections exactly how they exist really in an object or phenomenon. Consequently, feeling and perception is links of single process of perceptible cognition.Документ Психологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Фурта, Ірина Юріївна; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Методичні рекомендації з дисципліни «Психологія» включають запитання, які виносяться на семінарсько-практичні заняття, завдання для самостійного виконання студентами, теми для наукових повідомлень та доповідей і рекомендовану літературу для вивчення курсу. Мають на меті допомогу в організації самостійної роботи. Методичні рекомендації призначені для студентів 1 та 2 курсу денної та заочної форми навчання, здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОНУ імені І. І. Мечникова за непсихологічними спеціальностями (054 «Соціологія», 052 «Політологія», 055 «Міжнародні відносини», 035 «Філологія»).Документ Психологія вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Подшивалкіна, Валентина Іванівна; Будіянський, Микола Федорович; Кириченко, Ольга Миколаївна; Podshyvalkina, Valentyna I.; Budiianskyi, Mykola F.; Kirichenko, Olga M.Докторські програми передбачають не тільки підготовку до наукової діяльності, а також мають за мету підготовку кадрів для вищої школи. Мета дисципліни “Психологія вищої школи" полягає у створенні умов для засвоєння здобувачами психологічних складових професійної викладацької діяльності в ВНЗ та у сприянні формуванню психологічній культури та етичної поведінки викладача вищої школи. Завдання - оволодіння здобувачами фундаментальними поняттями і принципами психології вищої школи; - вивчення особливостей сучасних проблем функціювання освітніх організацій - розуміння психологічниз проблем розвитку вищої освіти - володіння діагностичними методами психології вищої школи та психологічними методами оптимізації освітніх організації. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування елементів наступних компетентностей: ІК - Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі психології, в тому числі професійної та/або дослідницько- інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних психологічних знань та/або професійної практики ЗК5 - Здатність діяти на основі етичних міркувань при проведенні наукових досліджень, презентації їх результатів та у науково-педагогічній діяльності. СК4 - Здатність до самоменеджменту, планування і розв’язування задач власного професійного і особистісного зростання, відповідальність за навчання інших при проведенні науково-педагогічної діяльності. СК7 - Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.