Статті та доповіді (Міжнародні відносини)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді (Міжнародні відносини) за Автор "Shahli, Hanna I."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасний імідж України в Туреччині(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Шаглі, Ганна Іванівна; Shahli, Hanna I.Хто задіяний у формуванні іміджу України та як вплинути на цей процес? Якою є Україна в уяві пересічного мешканця Туреччини? Давайте спочатку розберемось, що таке імідж? Яку нам дає характеристику тлумачний словник? Імідж – це рекламний представницький образ кого-небудь (наприклад громадського діяча), що створюється для населення, це образ фірми, організації або товарного знаку (бренда), який формується у споживача на підставі виняткових і оригінальних, але обов’язково корисних сторін діяльності і якостей товарів чи послуг [4]. Отже міжнародний імідж країни – це образ країни, який створюється для міжнародної спільноти, спираючись на особливості держави (такі як: географічне положення, культурні та історичні цінності) та досягнення місцевого населення. Міжнародна думка створюється в першу чергу через ЗМІ, рекламними кампаніями, публікаціями в журналах та газетах, передачами на радіо та телебаченні, заявами керівництва держави, виступами на спортивних змаганнях, музичних чи вокальних шоу, інтерв’ю відомих людей, книжками поетів та письменників, знятими документальними чи художніми фільмами і, навіть, мультфільмами. Отже ми бачимо, що по-різному можна створювати уяву міжнародної спільноти про нашу державу. Але потрібно пам’ятати, що імідж напрацьовується роками, гарне враження потрібно підтримувати весь час, а от неприємні спогади залишаються довше, так влаштована психіка людини.