Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет романо-германської філології за Автор "Александров, Владислав Ігорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лідерська компетентність викладача закладу вищої освіти як менеджера освітнього процесу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Александров, Владислав ІгоровичУ кваліфікаційній роботі висвітлено методологічні й теоретичні засади дослідження проблеми лідерської компетентності сучасного викладача як організатора й менеджера освітнього процесу на основі аналізу провідних теорій лідерства (теорія рис, поведінкові та ситуативні теорії лідерства, теорії функціонального лідерства, ціннісні теорії лідерства, теорії лідерства-служіння, теорії емоційного та харизматичного лідерства, теорії трансакційного та трансформаційного лідерства) та з’ясування концептуального апарату компетентнісного підходу до організації його професійної підготовки у закладі вищої освіти. Визначено сутність лідерської компетентності сучасного викладача як організатора й менеджера освітнього процесу, схарактеризовано її компонентну структуру, описано критерії та ознаки вияву. Лідерська компетентність тлумачиться як багатокомпонентне новоутворення особистості викладача, що містить лідерські якості, уміння, знання та цінності, що забезпечує його професійну успішність, прагнення до постійного саморозвитку та ефективність кар’єрного зростання. Емпіричне дослідження уявлень щодо лідерської компетентності показало, що майбутні викладачі вищої школи недооцінюють значущість рефлексивності, самосвідомості, мотивації, планування, соціальної оцінки, теоретичних знань та цінностей служіння та спільної діяльності лідера.