(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Скороход, Ірина Петрівна; Рижов, О. А.; Бондар, А. В.; Скороход, Ирина Петровна; Рыжов, А. А.; Бондарь, А. B.; Skorokhod, Iryna P.; Ryzhov, Oleksii; Bondar, Anastasiia
Досліджено теоретичні питання виникнення категорії соціальне підприємство, соціальне підприємництво, корпоративна соціальна відповідальність. Соціальне підприємництво виникло як відгук на хронічні
соціальні проблеми, зокрема безробіття, бідність, роз’єднаність громади тощо. Соціальні підприємства
покликані задовольнити нові потреби в саморозвитку, самоідентифікації, самореалізації. Визначено, що
основною метою соціального підприємства є соціальний вплив, а не отримання прибутку для власників
або акціонерів. Така модель бізнесу надає товари і послуги по підприємницькій моделі, але прибуток
використовує, перш за все, для досягнення соціальної мети. В сучасних умовах розвиток соціального
підприємництва є пріоритетом для України, що обумовлює, в свою чергу, певні зміни в законодавстві,
впровадження механізмів активізації відповідної системи інститутів та інституцій.