(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Андрейченко, Андрій Вадимович; Андрейченко, Андрей Вадимович; Andreichenko, Andrei V.
У статті розглянуто основні методи аналізу економічної кон’юнктури ринку продукції АПК України в
умовах сучасних аграрних трансформацій. Доведено, що ефективний розвиток ринку продукції АПК
залежить, з одного боку, від збалансованого, добре організованого й економічно обґрунтованого методу
його ведення, з іншого – від своєчасності та достовірності інформації про майбутні тенденції розвитку
досліджуваного ринку.
(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Завертаний, Денис Володимирович; Андрейченко, Андрій Вадимович; Завертаный, Денис Владимирович; Андрейченко, Андрей Вадимович; Zavertanyi, Denys V.; Andreichenko, Andrei V.
Досліджено особливості формування конкурентних стратегій хлібопекарських підприємств. Описано
зв'язок ринкової кон’юнктури та конкурентних стратегій. Розроблено процес формування конкретних
стратегій підприємств хлібопекарської галузі.