Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки
Постійне посилання зібрання
Галузь і проблематика: Науковий журнал “Вісник Одеського національного університету. Географічні і геологічні науки” публікує наукові статті і огляди по всіх напрямах географії і геології, у тому числі економічній і соціальній географії, демографії, фізичній географії, країнознавстві, ґрунтознавству і географії ґрунтів, загальній і морській геології, геохімії, геофізики, геоморфології, інженерної геології, гідрогеології, геоекології і так далі.
Сайт видання: http://visgeo.onu.edu.ua/
Переглянути
Перегляд Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки за Автор "Anderson, Volodymyr M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ INTEGRATED OBJECT-ORIENTED CONCEPTION OF GEOMARKETING AS A TOOL FOR PROMOTION OF REGIONAL SUSTAINABLE DEVELOPMENT(Астропринт, 2005) Anderson, Volodymyr M.; Андерсон, В. М.; Андерсон, В. Н.In the paper we propose new vision of geographical marketing as a tool for promotion of regional sustainable development. Integrated object-oriented conception of geomarketing was designed by adoption and elaboration of some new ideas and approaches, such as "place marketing", "non-profit marketing", "counter-marketing", "collaborative spatial decision-making", "endogenous regional development", "regional sustainable development", "public-private partnership". The proposed geomarketing conception is based on integration of three different interpretations of geomarketing: 1) as a traditional marketing tool providing procedures of 'geosegmentation' and 'geopositioning' in market analysis; 2) as a marketing of places (placemarketing); 3) as a marketing of geographic knowledge and technologies helping to promote sustainable regional development. On the example of Ukraine we explore how geomarketing in such a comprehensive way may be implemented in business, public administration and regional planning. У статті пропонується нове трактування поняття географічного маркетингу як інструмента, що забезпечує стійкий розвиток територій. Інтегровану об'єктно-орієнтовану концепцію геомаркетингу було розроблено шляхом синтезу та адаптації низки нових ідей та підходів, включаючи "маркетинг місць", "некомерційний маркетинг", "зустрічній маркетинг", "системи колективного прийняття просторових рішень", "ендогенний регіональний розвиток", "сталий розвиток регіонів", "партнерство бізнесу та громади". Концепцію розроблено на основі синтезу трьох різних інтерпретацій поняття "геомаркетинг": 1) як традиційного маркетингового засобу, що забезпечує процедури "геосегментації" та "геопозиціювання" в аналізі ринку; 2) як маркетингу місць (територій); 3) як маркетингу географічних знань і технологій, що сприятимуть сталому розвиткові територій. На прикладі України досліджується, яким чином геомаркетинг у такій інтерпретації може знайти застосування у бізнесі, державному управлінні та регіональному плануванні. В статье предлагается новая трактовка понятия географического маркетинга как инструмента обеспечения устойчивого развития территорий. Интегрированная объектно-ориентированная концепция геомаркетинга была разработана путем синтеза и адаптации ряда новых идей и подходов, включая "маркетинг мест", "некоммерческий маркетинг", "встречный маркетинг", "системы коллективного принятия пространственных решений", "эндогенное региональное развитие", "устойчивое развитие региона", "партнерство бизнеса и общественности". Предлагаемая концепция разработана на основе синтеза трех различных интерпретаций понятия "геомаркетинг": 1) как традиционного маркетингового средства, обеспечивающего процедуры "геосегментации" и "геопозиционирования" в анализе рынка; 2) как маркетинга мест (территорий); 3) как маркетинга географических знаний и технологий, содействующих устойчивому развитию территорий. На примере Украины исследуется, как геомаркетинг в такой интерпретации может найти применение в бизнесе, государственном управлении и региональном планировании.Документ РЕГИОНАЛИСТИКА — НОВОЕ НАПРАВЛЕНИЕ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ И ПОДГОТОВКИ КАДРОВ НА КАФЕДРЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ И СОЦИАЛЬНОЙ ГЕОГРАФИИ(Астропринт, 2005) Топчиев, Александр Григорьевич; Андерсон, В. Н.; Хомич, Лариса Василiвна; Куделина, Светлана Борисовна; Платонова, Любовь Филипповна; Шашеро, Антонина Николаевна; Топчієв, Олександр Григорович; Андерсон, В. М.; Хомич, Лариса Васильевна; Куделіна, Світлана Борисівна; Платонова, Любов Пилипівна; Шашеро, Антоніна Миколаївна; Topchiiev, Oleksandr H.; Anderson, Volodymyr M.; Khomych, Larysa V.; Kudelina, Svitlana B.; Platonova, Liubov P.; Shashero, Antonina M.В статье дано теоретическое обоснование нового направления научных исследований и подготовки кадров на кафедре экономической и социальной географии — регионалистики. Авторы трактуют регионалистику как науку об управлении региональным развитием, формирующуюся на стыке географии, экономики и планирования. Исследованы факторы актуализации региональной проблематики, дан сжатый обзор истории развития региональной науки и раскрыто содержание ее современных концепций и теорий. Кратко описан опыт региональных исследований на кафедре экономической и социальной географии, дано обоснование регионалистики как учебной дисциплины и специализации. В статті дано теоретичне обґрунтування нового напрямку наукових досліджень та підготовки кадрів на кафедрі економічної і соціальної географії — регіоналі-стики. Автори трактують регіоналістику як науку про управління регіональним розвитком, яка формується на перетині географії, економіки та планування. Досліджені чинники актуалізації регіональної проблематики, наводиться короткий огляд історії розвитку регіональної науки та розкритий зміст її сучасних концепцій та теорій. Коротко описується досвід регіональних досліджень на кафедрі економічної і соціальної географії. Дано обґрунтування регіоналістики як навчальної дисципліни і спеціалізації. In the paper we discuss theoretical bases of the new field of research and academic discipline developing at the department of economic and social geography — regionalistics. The authors interpret regionalistics as a since about management of regional development, which is forming at the intersection of geography, economics, and planning. Factors of actualization of the regional problems are studied; a brief review of the history of regional science is suggested and the content of its modern conceptions and theories is discovered. The experience of regional researches at the department of economic and social geography is shortly described, and the background of regionalistics as an academic discipline and specialization is done.