Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Соціальна робота
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Соціальна робота за Автор "Gladchenko, Svitlana V."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гендерний аспект діяльності соціального працівника: методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.У сучасних умовах імперативом суспільного розвитку виступає соціальна справедливість, що передбачає дотримання прав людини і подолання всіх видів дискримінації, у тому числі і ґендерної, тобто ущемлення прав людей за ознакою статі. Гендерні аспекти діяльності в соціальній роботі набувають актуальності з кожним роком.Документ Соціальна робота з жінками : методичні вказівки для самостійної роботи студентів очної форми навчання напряму підготовки 5.130102(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.У сучасних умовах імперативом суспільного розвитку виступає соціальна справедливість, що передбачає дотримання прав людини і подолання всіх видів дискримінації, у тому числі і ґендерної, тобто ущемлення прав людей за ознакою статі. Соціальна робота з жінками набуває актуальності з кожним роком.Документ Теорія і практика управління навчальним закладом: методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Теорія і практика управління навчальним закладом» є обов’язковим навчальним предметом для магістрів соціальної роботи у системі вищої освіти України. Сучасна історія країн, які інтенсивно розвиваються, свідчить про те, що їх економічним успіхам передувало реформування всіх ланок освіти. Саме освіта дає змогу підвищувати людський потенціал, створювати передумови для самореалізації особистості.Документ Історія соціальної роботи : методичні вказівки для самостійної роботи студентів заочної форми навчання напряму підготовки 231(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія соціальної роботи» займає важливе місце в системі підготовки спеціалістів в галузі організації і менеджменту соціальної роботи. За роки незалежності України соціальна робота пройшла кілька етапів становлення та розвитку. За цей час створено державну систему центрів соціальних служб для молоді, виникли різноманітні служби, ініціаторами яких стали як державні структури, так і громадські організації. Наразі підготовку соціальних педагогів,, соціальних працівників, підвищення професійної кваліфікації фахівців здійснюють понад 30 вищих навчальних закладів. Постійно зростає кількість наукових досліджень з цієї проблематики, виходять друком видання, в яких представлений як зарубіжний, так і національний досвід, теоретичні й практичні напрацювання. Регулярним стало обговорення різноманітних питань соціальної роботи на міжнародних, національних, регіональних конференціях, семінарах, «круглих столах». Вагомою складовою процесу становлення і розвитку соціальної роботи в Україні продовжують залишатися проекти й програми соціального спрямування, що здійснюються за допомогою міжнародних організацій.Документ Історія соціальної роботи в Україні та за кордоном: методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія соціальної роботи в Україні та за кордоном» займає важливе місце в системі підготовки спеціалістів в галузі організації і менеджменту соціальної роботи. За роки незалежності України соціальна робота пройшла кілька етапів становлення та розвитку. За цей час створено державну систему центрів соціальних служб для молоді, виникли різноманітні служби, ініціаторами яких стали як державні структури, так і громадські організації. Зараз підготовку соціальних працівників, підвищення професійної кваліфікації фахівців здійснюють понад 30 вищих навчальних закладів. Постійно зростає кількість наукових досліджень з цієї проблематики, виходять друком видання, в яких представлений як зарубіжний, так і національний досвід, теоретичні й практичні напрацювання. Регулярним стало обговорення різноманітних питань соціальної роботи на міжнародних, національних, регіональних конференціях, семінарах, «круглих столах». Вагомою складовою процесу становлення і розвитку соціальної роботи в Україні продовжують залишатися проекти й програми соціального спрямування, що здійснюються за допомогою міжнародних організацій.Документ Історія України : методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки / спеціальності 231 / 5.13010101 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія України» є обов’язковим навчальним предметом у системі вищої освіти України. Вивчаючи історичну діяльність і суспільне життя українського народу в соціально-політичній та державотворчій сферах суспільства, історія, поряд з іншими суспільними дисциплінами, складає основу гуманітарної освіти молодого спеціаліста. Знання вітчизняної історії є невід’ємним елементом формування повноцінного світогляду особистості, що в свою чергу впливає на відтворення історичної пам’яті народу. Бути свідомим громадянином держави і не знати її історію – неможливоДокумент Історія України : методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія України» є обов’язковим навчальним предметом у системі вищої освіти України. Вивчаючи історичну діяльність і суспільне життя українського народу в соціально-політичній та державотворчій сферах суспільства, історія, поряд з іншими суспільними дисциплінами, складає основу гуманітарної освіти молодого спеціаліста. Знання вітчизняної історії є невід’ємним елементом формування повноцінного світогляду особистості, що в свою чергу впливає на відтворення історичної пам’яті народу. Бути свідомим громадянином держави і не знати її історію – неможливо.