Соціальна робота
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Соціальна робота за Автор "Foksha, Olena M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Культура професійного спілкування сучасного фахівця в сфері освіти: соціально-психологічний аспект(Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2023) Нагорна, Наталія Володимирівна; Фокша, Олена Михайлівна; Nahorna, Nataliia V.; Foksha, Olena M.Запит суспільства на реформування освітніх процесів стосується не лише змін організаційно-функціональних структур, спрощення адміністративних процедур та оптимізації надання освітніх послуг, а саме результативність і швидкість отримання послуги та власний психологічний комфорт є очікуванням успішності реформ для суспільства. Сучасні процеси модернізації освіти в Україні актуалізують потребу в дослідженні психологічних аспектів професійної діяльності фахівців. Мета статті полягає у теоретичному обґрунтуванні та аналізу змісту та соціально-психологічних особливостей культури професійного спілкування сучасного фахівця в сфері освіти. Проаналізовано проблему культури спілкування. Розкрито зміст культури професійного спілкування сучасного фахівця в сфері освіти. Розглянуто культуру професійного спілкування менеджерів освіти у широкому значенні з точки зору діяльнісного, дидактичного та компетентнісного підходів. Схарактеризовано психологічні особливості особистості в діловому спілкуванні такфі як психіку особистості, темперамент, характер, емоції та вольові якості партнерів у діловому спілкуванні. На основі інтеграції підходів культуру професійного спілкування фахівців в сфері освіти як інваріант професійної психологічної культури у вузькому розумінні поняття ми визначили як комплексне динамічне психологічне утворення фахівця в сфері освіти, що детермінує здатність до ефективного професійного спілкування як умови професійної самореалізації при збереженні внутрішнього психологічного комфорту фахівцяв сфері освіти. Доведено, що культура професійного спілкування фахівців в сфері освіти являє собою цілісну, сутнісну інтегральну характеристику особистості сучасного фахівця, яка є умовою ефективного професійного спілкування й одним із завдань професійного самовдосконалення.