Соціальна робота
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Соціальна робота за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 139
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ История правового регулирования гражданских свобод(2012) Дунаева, Лариса Николаевна; Пищевская, Элеонора Владимировна; Дунаєва, Лариса Миколаївна; Піщевська, Елеонора Володимирівна; Dunaieva, Larysa M.; Pishchevska, Eleonora V.В данной статье исследуется история регулирования гражданских свобод. Рассматривается правовое регулирование гражданских свобод в Европейских странах.Документ История формирования социально-правового государства во Франции(Міжнародний гуманітарний університет, 2013) Дунаева, Лариса Николаевна; Пищевская, Элеонора Владимировна; Дунаєва, Лариса Миколаївна; Піщевська, Елеонора Володимирівна; Dunaieva, Larysa M.; Pishchevska, Eleonora V.В данной статье исследуется формирование социально-правового государства во Франции. Анализируются новые социальные и правовые нормы государства, принятые в период Французской революции XVIII века.Документ Сучасна система мас-медіа як умова досягнення соціального консенсусу(2013) Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Khlivniuk, Tetiana P.; Хливнюк, Татьяна ПетровнаУ статті розглядається мас-медіа як невід’ємна складова політичного процесу, як умова досягнення консенсусу між владою та пересічними громадянами.Документ Пально-психологічні та політико-правові аспекти розвитку сучасного суспільства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Нікогосян, Ольга Олександрівна; Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.; Nikohosian, Olha O.; Dunaieva, Larysa M.У статті описуються окремі соціально-психологічні та політико-правові аспекти розвитку сучасного суспільства України. Окремої уваги приділено найбільш уразливій точці - механізмам врахування та узгодження інтересів у процесі прийняття політичного рішення у демократичній державі.Документ Соціально-психологічні, культурно-історичні аспекти розвитку сучасного українського суспільства(2015) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Варнава, Уляна Володимирівна; Гладченко, Світлана Володимирівна; Dunaieva, Larysa M.; Varnava, Uliana V.; Gladchenko, Svitlana V.Стаття присвячена соціально-психологічним та культурно-історичним аспектам розвитку сучасного суспільства. Надано аналіз соціалізації особистості та специфіки адаптації до кризових умов. Розгорнуто особливості формування громадського суспільства в умовах глибоких змін в політиці і соціально-економічних відносинах.Документ Звіт за результатами дослідження теми кафедри «соціально-психологічні, політико-правові та культурно-історичні аспекти розвитку сучасного суспільства»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Нікогосян, Ольга Олександрівна; Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.; Nikohosian, Olha O.; Dunaieva, Larysa M.В останній чверті ХХ століття людство вступило в нову стадію розвитку: настала епоха інформаційного суспільства, яке диктує нові напрями розвитку суспільства. Тому для сучасної вітчизняної науки вкрай важливим ми бачимо аналіз наступних напрямів розвитку: політико-правові; соціально-психологічні та культурно-історичні аспекти розвитку сучасного суспільства. На першому етапі дослідження за спільною темою кафедр соціальної роботи та соціальних теорій, фахівцями кафедр було досліджено саме політико-правові аспекти. Ця галузь задає напрям розвитку для всіх інших аспектів розвитку суспільства сучасної України і є джерелом змін на всіх рівнях людського життя.Документ Украина и европейские модели социальной защиты(2015) Дунаева, Лариса Николаевна; Пищевская, Элеонора Владимировна; Дунаєва, Лариса Миколаївна; Піщевська, Елеонора Володимирівна; Dunaieva, Larysa M.; Pishchevska, Eleonora V.В статье исследуются модели социальной защиты населения в странах Европейского Союза и социальная защита населения в Украине.Документ Методичні рекомендації до написання дипломних робіт ОКР «бакалавр» напряму підготовки «Соціальна робота»(2016) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Варнава, Уляна Володимирівна; Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Брагар, Марина Іванівна; Varnava, Uliana V.; Khlivniuk, Tetiana P.; Bragar, Maryna I.; Dunaieva, Larysa M.Тематика дипломних робіт складається провідними викладачами кафедри i затверджується на першому в навчальному році засіданні. Зазначений перелік не є вичерпним, студент може самостійно сформулювати тему дипломної (бакалаврської) роботи i з відповідним обґрунтуванням подати заяву про затвердження завідувачу кафедри. Студенти мають визначитися щодо теми дипломної (бакалаврської) роботи протягом 2–3 тижня, на останньому курсі навчання (вересень-жовтень). При виборі теми необхідно враховувати, що в межах однієї форми навчання, як правило, не допускається виконання дипломної (бакалаврської) роботи за однією i тією ж темою двома чи більше студентами, тому лаборант кафедри має інформувати студентів про вже обрані теми дипломних робіт. В окремих випадках, зумовлених винятковим збігом обставин (зміна законодавства, стажування за кордоном, перехід на іншу роботу тощо), допускається зміна чи уточнення затвердженої теми дипломної (бакалаврської) роботи. Тема роботи повинна відповідати наказу ОНУ імені І.І.Мечникова про затвердження тем дипломних бакалаврських робіт. Студентові слід мати на увазі, що наукове дослідження – це цілеспрямоване вироблення нових знань, які розкривають нові явища в суспільстві та природі, для використання їх у практичній соціальній діяльності. З’ясовуючи об’єкт, предмет, мету й завдання дослідження, необхідно зважати на те, що між ними й темою дипломної (бакалаврської) роботи є системні логічні зв’язки. Виконання бакалаврської роботи передбачає оволодіння й застосування теоретичних знань щодо методології наукового дослідження і практичних навичок його організації та проведення. Уміння поставити наукову проблему, сформулювати її актуальність, спланувати й провести емпіричне дослідження та проаналізувати його результати; самостійно аргументувати висновки; узагальнювати та систематизувати враховуються під час оцінювання бакалаврської роботи як такі, що наочно підтверджують і засвідчують теоретико-методологічний рівень кваліфікації випускника і його спроможність до самостійної роботи. Бакалаврська робота повинна відповідати кваліфікаційним вимогам стосовно змісту, мати структуру, яка дає змогу продемонструвати логіку зв'язків між явищами та процесами, які описуються.Документ Основні визначення терміна «політичний активізм» у сучасному політичному дискурсі(2016) Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Хливнюк, Татьяна Петровна; Khlivniuk, Tetiana P.У статті розглядаються основні тлумачення терміна «активізм», його походження, місце в системі суміжних понять синонімічного ряду, основні відмінності та прояви в практичній політичній реальності. Обґрунтовується, що активізм у широкому розумінні є однією з форм суспільно- політичноїучасті, зокрема протестної.Документ Історія соціальної роботи : методичні вказівки для самостійної роботи студентів заочної форми навчання напряму підготовки 231(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія соціальної роботи» займає важливе місце в системі підготовки спеціалістів в галузі організації і менеджменту соціальної роботи. За роки незалежності України соціальна робота пройшла кілька етапів становлення та розвитку. За цей час створено державну систему центрів соціальних служб для молоді, виникли різноманітні служби, ініціаторами яких стали як державні структури, так і громадські організації. Наразі підготовку соціальних педагогів,, соціальних працівників, підвищення професійної кваліфікації фахівців здійснюють понад 30 вищих навчальних закладів. Постійно зростає кількість наукових досліджень з цієї проблематики, виходять друком видання, в яких представлений як зарубіжний, так і національний досвід, теоретичні й практичні напрацювання. Регулярним стало обговорення різноманітних питань соціальної роботи на міжнародних, національних, регіональних конференціях, семінарах, «круглих столах». Вагомою складовою процесу становлення і розвитку соціальної роботи в Україні продовжують залишатися проекти й програми соціального спрямування, що здійснюються за допомогою міжнародних організацій.Документ Соціальна профілактика суїцидальної поведінки серед підлітків(2017) Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Гладченко, Світлана Володимирівна; Кучеренко, І. В.; Gladchenko, Svitlana V.; Khlivniuk, Tetiana P.В роботі досліджується суїцидальна поведінка серед підлітків, а також надання соціальної профілактики при виникненні суїцидальної поведінки серед підлітків. На сьогодні існує велика кількість наукових праць, в яких відпрацьована проблематика профілактики суїцидальної поведінки серед підлітків, але постає питання щодо покращення якості надання соціальної профілактики.Документ Духовно-нравственный аспект эстетического богословия как научной и университетской дисциплины(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Дунаева, Лариса Николаевна; Данилова, Елена Сергеевна; Данілова, Олена Сергіївна; Danilova, Olena S.; Дунаєва, Лариса Миколаївна; Dunaieva, Larysa M.Духовная атмосфера – это своего рода маточный раствор, порождающий соответствующие кристаллы: философские, политические и другие системы и модели, идеи, настроения, отношение к людям, к окружающему миру, чувства, желания, переживания и т.д. Вопрос о духовной жизни является основным не только для религии, но и для каждого человека, поскольку именно состоянием Духа определяется в конечном счете характер, направление и сама разумность всей человеческой деятельности. Существо любой религии наиболее полно и точно раскрывается в духовной жизни, которая осуществляется в ее недрах. Но сама эта жизнь является наиболее сокровенной стороной религии, поскольку познание ее требует как понимания ее законов, так и твердой решимости человека жить по этим законам. И если успех в последнем определяется степенью внутренней активности каждого отдельного человека, то изучение законов духовной жизни, безусловно, является совершенно необходимой предпосылкой самой жизни. Согласно христианскому мировоззрению назначение богословия состоит в изложении истин Богооткровения так, как они могут быть поняты и приняты, применительно к отдельной эпохе в динамике мировой истории. Богословие – это точный перевод с греческого слова theologia - учение о Боге и Божественных делах. В основном же в мировой практике это слово не переводится на язык той или ной страны, а оставлено на греческом: теология.Документ Соціальна робота з жінками : методичні вказівки для самостійної роботи студентів очної форми навчання напряму підготовки 5.130102(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.У сучасних умовах імперативом суспільного розвитку виступає соціальна справедливість, що передбачає дотримання прав людини і подолання всіх видів дискримінації, у тому числі і ґендерної, тобто ущемлення прав людей за ознакою статі. Соціальна робота з жінками набуває актуальності з кожним роком.Документ Трудова міграція в Україні: сучасні тенденції(2017) Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Ломанова, К. О.; Khlivniuk, Tetiana P.У статті досліджується проблеми трудової міграції серед українського населення.Документ Особливості формування соціальної компетентності у підлітків(2017) Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Петрусенко, А.; Khlivniuk, Tetiana P.Проблема формування соціальної компетентності у підлітків є актуальною темою, яка все більше досліджується та обговорюється в наукових колах в останні десятиліття. Це зумовлено тим, що в сучасних умовах розвитку українського суспільства набуває популярності компетентністний підхід в освіті, реалізація принципів якого є важливою умовою для формування та рюзвитку соціально активної, відповідальної, всебічно розвиненої особистості.Документ Історія України : методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки / спеціальності 231 / 5.13010101 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія України» є обов’язковим навчальним предметом у системі вищої освіти України. Вивчаючи історичну діяльність і суспільне життя українського народу в соціально-політичній та державотворчій сферах суспільства, історія, поряд з іншими суспільними дисциплінами, складає основу гуманітарної освіти молодого спеціаліста. Знання вітчизняної історії є невід’ємним елементом формування повноцінного світогляду особистості, що в свою чергу впливає на відтворення історичної пам’яті народу. Бути свідомим громадянином держави і не знати її історію – неможливоДокумент Система організації соціальних служб(2018) Дубініна, Яна Павлівна; Dubinina, Yana P.Предметом вивчення навчальної дисципліни «Система організації соціальних служб» є принципи організації соціальних служб; головні засади соціальної роботи та перспективи розвитку соціальних служб в Україні; моделі взаємодії та співпраці різноманітних соціальних служб та суб’єктів соціальної роботи на рівні громад; організація надання соціальних послуг, соціальної допомоги і соціальної підтримки населенню в соціальних службах. Мета вивчення навчальної дисципліни «Система організації соціальних служб» полягає в опануванні студентами основ системної організації діяльності соціальних служб; ознайомленні з особливостями та принципами організації соціальної роботи в загальних і спеціалізованих службах; з моделями взаємодії та співпраці різноманітних соціальних служб та суб’єктів соціальної роботи. Основними завданнями вивчення дисципліни є ознайомлення студентів із теоретико-методологічними основами організації роботи в соціальних службах; розгляд інноваційних технологій в роботі соціальних служб; формування навика визначення пріоритетності завдань спеціалізованих служб; озброєння вміннями та навичками проектування та надання допомоги особам, які перебувають у складній життєвій ситуації, з урахуванням потенціалу існуючих соціальних служб.Документ The ideal image of the teacher in the cultural historical and gender-context(2018) Dunaieva, Larysa M.; Danilova, Olena S.; Gladchenko, Svitlana V.; Данілова, Олена Сергіївна; Гладченко, Світлана Володимирівна; Дунаєва, Лариса МиколаївнаThe article shows the role of social representati ons of the ideal (the image of the Teacher) in the process of self-improvement of representatives of various sex-age groups. The purpose of the research: to identify qualitative diff erences in the image of the teacher and to predict their impact on the self-improvement of individuals of different sex and age in the cultural-historical context. The hypothesis of this study was the assertion that the teaching sphere, in the modern world, got rid of the former gender diversity of personnel (in the process of education, practically a female audience) and the causes of the occurrence of this phenomenon. As a female sex has become dominant in the field of pedagogy.Документ Гендерний аспект діяльності соціального працівника: методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.У сучасних умовах імперативом суспільного розвитку виступає соціальна справедливість, що передбачає дотримання прав людини і подолання всіх видів дискримінації, у тому числі і ґендерної, тобто ущемлення прав людей за ознакою статі. Гендерні аспекти діяльності в соціальній роботі набувають актуальності з кожним роком.Документ Теорія і практика управління навчальним закладом: методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Теорія і практика управління навчальним закладом» є обов’язковим навчальним предметом для магістрів соціальної роботи у системі вищої освіти України. Сучасна історія країн, які інтенсивно розвиваються, свідчить про те, що їх економічним успіхам передувало реформування всіх ланок освіти. Саме освіта дає змогу підвищувати людський потенціал, створювати передумови для самореалізації особистості.