Магістри Філол. ф-т
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри Філол. ф-т за Автор "Нестерчук, Ольга Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нейролінгвістичні аспекти впливу у воєнному інфопросторі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Нестерчук, Ольга ВалеріївнаРеклама вже давно увійшла в наше життя, і навіть страшні часи війни з російськими окупантами не знищили цей важливий сегмент суспільного буття, оскільки країна попри все має бодай підтримувати економіку, а саме реклама як специфічна форма комунікації скерована на інформування про наявність певних товарів і послуг та на створення мотивації до купівлі рекламованого товару чи послуги, тобто є потужним важелем розвитку економічних відносин: «реклама — це система економічних відносин, яка пов’язана з намаганням господарюючих суб’єктів (рекламодавців) впливати на попит шляхом розширення меж усвідомлення споживної вартості (корисності) товару / послуги через надання додаткової інформації про різноманітні кількісно-якісні характеристики товару / послуги споживачами» [Вітренко]. Проте, як і всі галузі суспільного життя під час війни, реклама зазнала істотних змін як у жанровій специфіці, так і в суто мовному оформленні, зокрема в доборі характерних для будь-якої реклами сугестійних (впливових) елементів та моделей. Тому метою нашої роботи є виявлення таких змін та поснення їхньої комунікативної природи насамперед в аспекті жанрової специфіки (пріоритети її контенту) та впливової потужності (пріоритети її сугестійних елементів). Досягнення поставленої мети передбачає необхідність виконання таких завдань: 1) з’ясування змін актуальних рекламних жанрів на прикладі комерційної і соціальної реклами; 2) встановлення тематики актуального контенту у межах виокремлених рекламних жанрів; 3) виялення характерних мовних ознак у створенні таких жанрів; 4) опис специфічних впливових трансформацій, представлених у рекламному слоганіміконі, оскільки «Рекламне мовлення є характерним різновидом текстів сугестивного характеру ...., що доводить наявність специфічних ознак, серед яких висока образність, використання слів із дифузною та найчастіше репрезентативно маркованою конкретною семантикою, і визначає високий рівень психоактивності його елементів, орієнтованих на субдомінантне сприйняття» [Кутуза 2015, с. 92]; 5) порівняння жанрової та впливової специфіки соціальної та комерційної реклами довоєнного періоду та в інфопросторі війни.