Статті та доповіді ФПСР, Соціальна робота
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ФПСР, Соціальна робота за Автор "Kremenchutska, Margaryta K."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємозв'язок стресостійкості та тривожності у майбутніх соціальних працівників(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Маслінкова, Н. П.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.У сучасному світі професійна діяльність соціальних працівників протікає у важких соціальних умовах. Ефективність службової діяльності досягається не тільки професійними знаннями, вміннями, навичками, а й одним з найважливіших психологічних чинників – стресостійкістю співробітників органів соціального захисту. Великий вплив на формування майбутніх соціальних працівників надають їх індивідуально–особистісні якості, такі як темперамент, тривожність, екстернальність, копінг–стратегії.Документ Дитячі малюнки в роботі з дітьми війни(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Степанов, О. В.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.Дитячі страхи – дуже поширена проблема у мирний час. А в ситуації військових дій, у якій перебуває Україна, прояви дитячих страхів стали ще критичнішими. Дітям властиві нічні кошмари, коли дитина прокидається з плачем і кличе матір, вимагає, щоб дорослі спали разом із нею. Інші відмовляються залишатися одні в кімнаті, бояться темряви, бояться виходити на сходинки без батьків. У нинішніх умовах особливо поширеними є страхи за батьків, діти турбуються, що з їхньою мамою чи татом щось трапиться.Документ Емоційна компетентність у подоланні стресових реакцій в умовах воєнних загроз(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.Актуальність теми обумовлена тим, що в умовах війни в Україні усі люди піддаються різній дозі стресу. Стресові реакції створюють надзвичайно складний і небезпечний контекст, вони можуть бути дуже різними в інтенсивності і тривалості для різних осіб і спільнот. Важливо надавати підтримку і допомогу тим, хто переживає подібні стресові реакції під час воєнних конфліктів, і забезпечувати доступ до психологічної допомоги для тих, хто її потребує.Документ Емоційний інтелект та емоційна компетентність у майбутніх соціальних працівників(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Корнієнко, Ю. С.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.Для успішного виконання своїх функцій сучасний фахівець повинен мати як загальні та спеціальні знання, уміння і навички, а й комплекс певних якостей особистості, які забезпечують плідну роботу, тобто бути компетентним у своїй діяльності. Однією з найважливіших умов досягнення професійної успішності соціального працівника є його емоційна компетентність. Емоційна компетентність – це навички, що розвиваються з урахуванням соціального інтелекту. Існує чотири основні навички, які в сукупності формують емоційний інтелект: самосприйняття та управління собою – це особисті компетенції, соціальна сприйнятливість та управління відносинами – говорять про те, як ми взаємодіємо з іншими людьми.Документ Мотиваційна спрямованість майбутніх соціальних працівників(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Горбатюк, В. В.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.В даний час проблеми становлення висококваліфікованих фахівців соціальної роботи набуває більшого значення. Сучасне суспільство висуває випускнику університету особливі вимоги, серед яких важливе місце займає високий професіоналізм, активність та творчість. Процес удосконалення підготовки майбутніх спеціалістів в умовах сучасної освіти досить складний та обумовлений багатьма факторами. Одним із факторів є ступінь адекватності мотиваційних установок вступ до університету та отримуваної професії. Мотивація до навчання та спрямованість на роботу з людьми є неприйнятною умовою формування творчо активної та соціально зрілої особистості соціального працівника.Документ Об’єктивні та суб’єктивні чинники емоційного вигорання працівників соціальної сфери(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Шаповал, А. О.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинівна; Kremenchutska, Margaryta K.Працівники соціальної сфери відіграють важливу роль у суспільстві, надаючи підтримку та послуги нужденним людям. Їхня робота часто буває складною та емоційно виснажливою, що може призвести до емоційного вигорання.Документ Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Маслінкова, Н. П.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинівна; Kremenchutska, Margaryta K.Актуальність дослідження визначається тим, що соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми є важливою складовою виховної роботи в освітніх закладах. Ця робота спрямована на розвиток та підтримку потенціалу обдарованих дітей, їхньої творчості, інтелектуальних та соціальних здібностей.