Студентська мода 20-х рр. ХХІ ст. (серія журналістських матеріалів)
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Мода – тимчасове панування певного смаку в окремій сфері життя чи культури. Вона є одним із способів самовираження окремих людей чи різних соціальних груп. Студентська мода викликає особливий інтерес, оскільки ця група відображає актуальні тренди, цінності та ідеали суспільства. У зв'язку з тим, що студентська спільнота вважається однією з найбільш динамічних та відкритих до нового груп у суспільстві, дослідження моди серед студентів може розкрити важливі тенденції, які впливають на молодіжну культуру загалом. Сучасні технології та засоби комунікації роблять моду більш доступною та впливовою, що зумовлює появу нових модних течій та підходів. Створення журналістських матеріалів на тему студентської моди може з нової сторони розкрити студентську спільноту та висвітлити питання, які раніше не фігурували на сторінках українських видань. Також, дослідження студентської моди є важливим для вивчення культурних взаємозв'язків та глобалізації, адже сучасна молодіжна культура стає все більш універсальною та міжнаціональною, що відображається в модних уподобаннях студентів різних країн та культур.
Опис
Ключові слова
061 журналістика, бакалавр, мода, студентська мода, тенденції, молодіжна культура, вплив, самовираження
Бібліографічний опис
Гарбуз, О. В. Студентська мода 20-х рр. ХХІ ст. (серія журналістських матеріалів) = Student fashion of the 20s of the XXI century (a series of journalistic materials) : кваліфікаційна робота бакалавра / О. В. Гарбуз. – Одеса, 2024. – 23 с.