Створення ігрового застосунку із застосуванням бібліотеки Unreal Engine
Alternative Title
Creation of an application using Unreal Engine framework
Loading...
Date
2022
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Abstract
У дипломній роботі розробляється тема «Створення додатку за допомогою фреймворку Unreal Engine».
Метою роботи є створення демонстраційного проекту застосовуючи засоби Unreal Engine, зокрема реалізація штучного інтелекту.
В результаті проведеної роботи вирішені такі задачі:
• програмна реалізація класів, що відповідають необхідним завданням
• дотримання архітектури проєкту у вигляді компонентної системи
• збірка готового проекту в exe файл і подальше тестування
Головним джерелом інформації щодо роботи з рушієм виступає онлайн-документація, а також посібники з програмування в фреймворку Unreal Engine.
In the thesis, the topic “Creation of an application using Unreal Engine” is being developed. The aim of the work is creating a demonstration project in Unreal Engine framework, including an implementation of an artificial intelligence. As a result of a completed work, the following tasks were solved: • Programming implementation of classes, that solve specific tasks • Keeping the project in the components architecture • Packaging the project into a ready build with .exe extension and further testing The main source of information regarding working with the Engine is the official online documentation, along with books and guides on programming in UE.
In the thesis, the topic “Creation of an application using Unreal Engine” is being developed. The aim of the work is creating a demonstration project in Unreal Engine framework, including an implementation of an artificial intelligence. As a result of a completed work, the following tasks were solved: • Programming implementation of classes, that solve specific tasks • Keeping the project in the components architecture • Packaging the project into a ready build with .exe extension and further testing The main source of information regarding working with the Engine is the official online documentation, along with books and guides on programming in UE.
Description
Keywords
113 прикладна математика, освітня програма теоретичнa тa приклaднa мехaнiкa, ігровий застосунок, штучний інтелект, класи, проєкти
Citation
Холодков, Ю. Ю. Створення ігрового застосунку із застосуванням бібліотеки Unreal Engine : дипломна робота магістра / Ю. Ю. Холодков. – Одеса, 2022. – 37 с.