Формування стратегії конкурентоспроможності туристичної фірми

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Розвиток ринкових процесів в Україні, створення передумов для її успішної інтеграції у світове економічне співтовариство потребує суттєвих змін у визначенні пріоритетних форм, методів і напрямів господарської активності. Нині однією із найважливіших соціально-економічних галузей світової економіки є туризм. Саме туризм найбільш суттєво впливає на розвиток політичних, економічних, соціальних, культурних відносин і міжособистісних стосунків у міжнародному масштабі, стає змістом та стилем життя для мільйонів людей.
Опис
Ключові слова
242 туризм, конкуренція, конкурентоспроможність, туристична фірма, підприємство
Бібліографічний опис
Матейко І. В. Формування стратегії конкурентоспроможності туристичної фірми : дипломна робота бакалавра / І. В. Матейко. – Одеса, 2022. – 70 с.
DOI
ORCID:
УДК