Інформаційні технології формування логічних компетентностей учнів з використанням електронних освітніх ресурсів

Альтернативна назва
Information technologies for the formation of logical competencies of students using electronic educational resources
Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В сучасному освітньому процесі значну роль відіграє так званий «компетентнісний підхід». Національна доктрина розвитку освіти України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, Стратегія сталого розвитку «Україна – 2020», Національна рамка кваліфікацій, Закон України «Про вищу освіту» серед пріоритетних напрямків визначають, в тому числі, і компетентнісний підхід, що є тісно пов’язаним з особистісною орієнтацію освіти, розвитком системи безперервної освіти й освіти протягом життя (long life learning) та створенням умов для самоосвіти, формування самостійного наукового пізнання та самореалізації особистості. Під компетентнісним підходом розуміють спрямованість освітнього процесу на досягнення у навчанні інтегральних результатів, якими є певні компетентності тих, хто навчається [1]. При цьому самі компетентності розподіляються на загальні (базові, ключові) та спеціальні (предметні) [2,3].
Опис
Ключові слова
126 інформаційні системи та технології, інформаційні технології, компетентність учнів, information technologies, competencies of students
Бібліографічний опис
Рекечинська А. С. Інформаційні технології формування логічних компетентностей учнів з використанням електронних освітніх ресурсів : дипломна робота магістра / А. С. Рекечинська. – Одеса, 2021. – 67 с.
DOI
ORCID:
УДК