Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими IT-проєктів в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проєктами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем. Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.
Опис
Ключові слова
маркетингові IT-проєкти, система управління маркетинговими IT-проєктів, цифрові трансформації, економічні системи
Бібліографічний опис
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / Марина Чайковська. – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. – 370 с.
DOI
ORCID:
УДК