Формування іміджу особистостей за допомого. ЗМІ: український та світовий досвід

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Стратегічне мислення сьогодні являється запорукою налагодження успішного комунікативного процесу, оскільки рух уперед неможливо здійснювати без чіткого усвідомлення мети, цілей комунікації та того ефекту, якого ми бажаємо досягти у результаті. Людство сьогодні проживає постіндустріальну епоху (Е. Тоффлер), у якій головним ресурсом є інформація, а основним видом діяльності – комунікація. Інформація і знання продукуються в єдиному інформаційному просторі, а значну роль у формуванні цього інформаційного простору відіграють саме засоби масової інформації. Сьогодні медіа всюдисущі (Н. Костенко), вони перехоплюють будь-які дотики реальності: з однієї сторони вони скорочують дистанцію між нами та цією реальністю, з іншої – вимагають відмовитися від безпосереднього контакту зі світом. Виступаючи певним соціалізатором, медіа впорядковують соціальні значення, транслюють ціннісні установки, задають стиль життя.
Опис
Ключові слова
061 журналістика, імідж, іміджмейкер, політичний імідж
Бібліографічний опис
Клюковська, А. Ю. Формування іміджу особистостей за допомого. ЗМІ: український та світовий досвід = Forming the image of personalities by means of Mass media:Ukrainian and world experience : дипломна робота магістра / А. Ю. Клюковська. – Одеса, 2020. – 61 с.
DOI
ORCID:
УДК