Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного розвитку: маркетингові аспекти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Монографія присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів інноваційно-екологічної діяльності. Розглянуто різні інноваційні методичні підходи та економічні механізми для забезпечення управління соцієтальними системами на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Науково обґрунтовано рекомендації по досягненню економічних, фінансових, соціальних та екологічних цілей національної безпеки через зміцнення інноваційної системи. Отримано подальший розвиток понятійно-категоріального апарату теорії управління соцієтальними системами в умовах сталого розвитку. Визначено складові та тенденції менеджмент маркетингу організацій, що функціонуватимуть на принципах «зеленої економіки». Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, екології, природоохоронної діяльності, моделювання, управління. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, менеджерських та економіко-екологічних спеціальностей, аспірантам і здобувачам.
Опис
Ключові слова
соцієтальні системи, маркетингові підходи, маркетингова політика, менеджмент, інноваційно-екологічний розвиток, природно-ресурсний потенціал, формування ІТ-екосистеми України, стратегічна маркетингова орієнтація, розвиток цифрового маркетингу
Бібліографічний опис
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного розвитку: маркетингові аспекти : монографія. - Одеса : ОНУ, 2020. - 92 с.
DOI
ORCID:
УДК