Міжкультурні особливості асоціативного поля «репутація» (за даними психолінгвістичних експериментів)
Альтернативна назва
Intercultural features of associative field "reputation" (according to psycholinguistic experiments)
Ескіз недоступний
Дата
2018
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність нашої роботи полягає в тому, що лексико-семантичне поле має багатошарову структуру, охоплює різні лексико-семантичні групи, що відбивається як у лексикографічних працях, так і у свідомості носіїв мови. Дослідження польової структури поняття «репутація», репрезентованої полями – лексико-семантичним й асоціативним – дозволить продемонструвати спільні й відмінні риси між закріпленим у мові значенням лексеми та її сприйняттям носіями різних мов і представниками різних лінгвокультурмови, тобто продемонструє її місце в системі мови і в мовленні. Для одержання релевантних результатів ми вивчили лексему «репутація» у порівнянні з лексемою «імідж», побудували їх лексико-семантичні та асоціативні поля, порівняли структурні особливості.
Опис
Ключові слова
035.10 прикладна лінгвістика, лексико-семантичне поле, «репутація»,, «імідж»
Бібліографічний опис
Мітченко, Н. Г. Міжкультурні особливості асоціативного поля "репутація" (за даними психолінгвістичних експериментів) = Intercultural features of associative field "reputation"(according to psycholinguistic experiments) : дипломна робота магістра / Н. Г. Мітченко; наук. кер. Т. В. Пономаренко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2018. – 79 с.