Факультет математики, фізики та інформаційних технологій
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет математики, фізики та інформаційних технологій за Ключові слова "051 Економіка"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення та оптимізація роботи транспортно-експедиторської компанії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Александров, Максим АндрійовичАктуальність теми дипломної роботи полягає у тому, що зараз гостро стоїть проблема розміщення автомобільного транспорту, що прибув у порт, з метою вивантаження. У цих умовах виникають стихійні стоянки вантажного автотранспорту на вулицях, у дворах, на проїжджій частині. Це призводить до псування вантажів, забруднення навколишнього середовища, погіршення криміногенної обстановки, скорочення пропускної спроможності автомобільних доріг, створення аварійних ситуацій. Транспорт на даний момент є однією з найважливіших виробничих галузей, що здійснює перевезення людей і вантажів, а так само є найважливішим чинником ефективного розвитку економіки. Продуктивність і якість автотранспортного справи залежить далеко не тільки від вантажовідправника та перевізника, проте, і від низки посередників, що приймають участь в транспортировках. Такими посередниками вважаються транспортно – експедиторські фірми. Експедитор – юридична особа чи приватний підприємець, що здійснює транспортно-експедиційну діяльність. У сфері послуг необхідно швидко і якісно реагувати на постійно з'являються нові вимоги і запити. Саме з-за цього, транспортно-експедиційним фірмам, потрібно ефективно організувати свою господарську діяльність і пропонувати актуальні послуги, що б залишатися конкурентоспроможними в даній галузі.Документ Економіко-математичне моделювання банківської діяльності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Дема, Анжеліка ВіталіївнаАктуальність теми. На сьогоднішній день банки є невід’ємною частиною всієї фінансово-кредитної системи країни. В Україні існує значна кількість конкуруючих банківських установ, і щоб протидіяти конкурентам та займати перші сходинки у рейтингу, а також щоб їх діяльність була доходною, банки повинні вдосконалювати свою роботу, а саме, зменшувати втрати від ризиків. Кожна банківська установа повинна вирішувати складні стратегічні задачі інноваційного розвитку, проблеми щодо втрати доходності тощо. Банківські установи не можуть успішно розв’язувати ці задачі без застосування ефективних методів управління, що базуються на методах економіко-математичного моделювання. Основною задачею моделювання банківської діяльності є оцінка ефективності та планування дій щодо її підвищення. За допомогою економіко-математичного моделювання можливо розробити найефективніші методи вирішення поставлених задач.Документ Моделювання, аналіз та оптимізація бізнес-процесів впровадження нових банківських продуктів в умовах трансформації(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Путіхов, Андрій ОлексійовичАктуальність теми. Еволюційний розвиток економіки в багатьох країнах призвело до того, що основною рушійною силою ринку став не продавець, а покупець.Певна стабілізація політичної та економічної життя, а також прагнення України до міжнародної інтеграції сприяло становленню вітчизняного фінансового ринку як ринку покупця і загострення конкурентної боротьби між основними його учасниками - комерційними банками. У той же час спрямована на зміцнення стабільності банківської системи політика держави зумовила посилення позицій на ринку великих універсальних комерційних банків, що мають або створюють розвинену філіальну мережу, володіють значним капіталом і можливостями диверсифікованості продуктового ряду. Універсалізація банківської діяльності, чітко спостерігається як на світовому, так і на українському банківському ринку, призводить до того, що традиційні методи боротьби за клієнта стають малоефективними. Незважаючи на це, банки не тільки прагнуть освоювати нові ринки і покращувати свою конкурентну позицію, але і підвищувати рівень прибутковості.У таких умовах на перше місце в ряду ключових чинників підвищення ефективності банківського бізнесу виходять зусилля банку в сфері залучення клієнтів і просування власних продуктів, цілком заснований на вивченні потреб споживачів.У зв'язку з цим, поряд з роботою по розробці і впровадженню нових банківських продуктів і логістикою банківського обслуговування, особливу увагу керівники банку та служби маркетингу повинні приділяти інструментів взаємодії з клієнтурою як реальної, так і потенційної. Особливої актуальності, у зв'язку з цим, набуває як розробка методологічного апарату побудови та реалізації стратегії банку по просуванню власних продуктів, так і формалізація процесу моніторингу та контролю ефективності даної стратегії з внутрішньобанківських позицій і з боку наглядових органів.Документ Моделювання, аналіз та оптимізація процесу управління автоматизованими інформаційними ресурсами банку в умовах трансформації(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Петріковський, Веніамін ОлександровичВітчизняний ринок банківських послуг характеризується в даний момент якісно новим станом, що є, в значній мірі, наслідком багаторічної інтенсивності галузевого розвитку. Відзначається тенденція до пошуку суб'єктами ринку нових шляхів активізації діяльності: співпраця з роздрібним бізнесом, регіональна експансія найбільших фінансових структур, впровадження нових форматів і форм обслуговування клієнтів. На ринку споживання банківських послуг в умовах загального зростання інтернет послуг у клієнта формується нова культура споживання, орієнтована на принцип «жити в on-line». На трансформацію поведінки споживачів впливають також чинники триваючої стратифікації українського суспільства, формування молодого населення, як найбільш активного і ємного споживчого сегмента. Зростає ступінь насичення електронного бізнесу і рівень споживчої культури.Документ Розробка моделей та методів автоматизованої побудови графічних елементів інтерфейсу користувачів при інтерпретації "типових задач" бізнес-процесів виробничого підприємства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Якубовський, Андрій ВолодимировичВ даний час на підприємствах поширеними є складні монолітні системи. Величезні і громіздкі системи не відрізняються гнучкістю і високою продуктивністю. Їх складно впровадити, а на їх експлуатацію і оновлення витрачається велика кількість грошей. Крім того, підтримку працездатності такої інфраструктури створює додаткові ризики, оскільки старі монолітні додатки розраховані всього лише на кілька сотень користувачів, але не на десятки тисяч запитів користувачів. Потреба в добре продуманих призначених для користувача інтерфейсів з'явилася разом зі складною технікою, яка вимагала ефективної і безпечної роботи оператора з нею. Зараз проектування призначених для користувача інтерфейсів затребуване особливо активно. Адже на високо конкурентному ринку фізичних і цифрових споживчих продуктів хороший дизайн і інтерфейс - один з ключових критеріїв комерційного успіху. Об'єктом дослідження виступає процес управління побудова графічних елементів інтерфейсу Предметом дослідження є моделі та методи управління графічними елементами інтерфейсу користувачів Метою дослідження є удосконалення теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій відносно методів управління графічними елементами користувацького інтерфейсу.