Магістри ФПСР
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри ФПСР за Ключові слова "adaptation"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зайнятість молоді в Україні: стан, проблеми та шляхи їх вирішення(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Трипольська, Анна СеваківнаМагістерська робота присвячена розвитку зайнятості молоді в Україні. У даній дипломній роботі розглянуті теоретико-методологічні основи аналізу ринку праці як регулятора зайнятості молоді в Україні, проведено теоретичний аналіз зайнятості молоді в Україні. Також в теоретичному розділі дипломної роботи розглянута трудова зайнятість студентської молоді в предметному полі соціальної роботи, проаналізовані соціальні чинники зайнятості студентської молоді в сучасних умовах, вивчена зайнятість молоді як основа формування і розвитку професійного майбутнього. В практичному розділі магістерської роботи для більш детального вивчення ситуації на ринку праці в Україні було проведено дослідження з вивчення зайнятості студентської молоді.Для аналізу ступеня соціальнопрофесійної адаптації випускників до професійної діяльності було проведено анкетування молодих фахівців, що працюють на підприємстві не більше 3 років Розроблені рекомендації для більш кращої адаптації молоді в сфері професіональної діяльності.Документ Проблеми дидактичної адаптації здобувачів першого року навчання у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, Андрій ВікторовичВ кваліфікаційній роботі визначено, що у вивченні феномену дидактичної адаптації кожен із підходів вніс свою частку, і це позначилося на своєрідному баченні природи, функцій та критеріїв успішності адаптації. Автором встановлено, що адаптація розглядається як процес або стан, адекватна продуктивна результативність та співвідношення змін середовища й особистості. Дидактична адаптація розглядається нами як готовність студента першого курсу опанувати різноманіття нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної діяльності у ЗВО, до значного збільшення обсягу навчального матеріалу, складної мови наукових текстів і термінології, а також вивчення спеціальних предметі. Визначено складові дидактичної адаптації здобувачів першого року навчання. Доведено, що зовнішня складова - ддидактична система середньої загальноосвітньої школи, дидактична система ВО. Внутрішня складова - це особистісно мотиваційна сфера та рівень інтелектуального розвитку. Виокремлено основні чинники успішної дидактичної адаптації здобувачів першого року навчання. Доведено, що успіх діяльності куратора значно підвищує ефективність керування адаптаційним процесом першокурсників до закладу вищої освіти. Запропоновано модель організації процесу адаптації студентів першого курсу навчання в ЗВО. Рекомендовано соціально-психологічний тренінг, який можна застосувати щодо проблеми адаптації студентів першого курсу навчання та програма дидактичної адаптації.