Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Ключові слова "7.03030101 журналістика"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здобутки випускниківфакультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ ім. І.І. Мечникова (відеонариси)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Ільяшенко, Олександра СергіївнаТемою роботи став професійний та життєвий досвід випускників ОНУ ім. І.І. Мечникова, факультету журналістики реклами та видавничої справи у форматі відео нарисів. Предметом дослідження виступають історії героїв, випускників та їх особистісний портрет. Об'єкт дослідження–телевізійнатехнологія створення портретного нарису. Ідея - Показ того, на скільки може бути різним життя людей, які обрали один шлях в здобуванні знань. Метою сюжету є передача певних життєвих обставин і поглядів випускників університету. Поставлена мета потребує треба розв'язати такі завдання: 1. Ознайомитисязіспецифікою жанру. 2. Розкрити героя під час інтервю в умовах портретного нарису. Визначитися з місцемгероїв та їхподанням у роботі. 3. Оволодіти вмінням написання синопсиса. 4. Практика написання сценарно-режисерськоїрозробки. 5. Отриматидосвідроботизізвукозаписнимустаткуванням. 6. Удосконалитипсихологічніприйомипід час роботи з інтерв'ю. 7. Розширити навичкироботи в монтажнійпрограмі: AdobePremierePro Наша тема не є безпричинною, аджебільшістьабітурієнтівобираютьсвій шлях несвідомо, опираючись на ряд фактів. Стаючи студентами не коженрозумієкудисаме треба рухатись, на щозвертатиувагу. За час навчаннягрупи часом стаютьменші, хлопці та дівчатаприходять до розуміння того, щообрали не ту спеціальність. Приводом для відмовистає не тількирозуміння проблем з навчанням, але і особисталінь та демотивація...