Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 300
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Редакторський і видавничий досвід М.Комарова в Одесі кінця ХІХ – початку ХХ століття (на прикладі бібліографічних видань)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Суходольський, Ілля БорисовичМихайло Федорович Комаров добре відомий дослідникам української літератури, драматургії, фольклору, бібліографії. Своє життя він присвятив збереженню та популяризації українського слова й культури. Також його персона є дуже важливою в сфері розвитку української бібліографічної та видавничої справи. Значну частину свого життя, вже під час навчання в університеті, він збирав та нотував українські твори, не зважаючи на те, що кінець XIX – початок XX століття були несприятливими для розвитку та дослідження всього проукраїнського. Проте Михайло Федорович майже завжди знаходив способи оминути цензуру і згодом на його виданнях гордо «Дозволено цензурою». Актуальність нашої роботи полягає у тому, що сьогодні творчість Михайла Федоровича Комарова та аспект його роботи власне як редактора є мало дослідженою. На жаль, його ім’я в регіоні в якому він працював і популяризував українське слово мало відоме. Широкий пласт для майбутнього глибшого дослідження становить редакторська та видавнича діяльність Михайла Комарова у періодичних виданнях. Об’єктом нашої роботи є редакторська та видавнича діяльність Михайла Федоровича Комарова в Одесі, а предметом – його бібліографічні видання та доробки створені в Одесі...Документ Мандрівник-оповідач в книзі подорожніх нарисів Марка Твена «Простаки за кордоном, або Шлях нових паломників(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Ківан, Рузанна АднанівнаУ світовій літературі існують письменники, значення творчості яких згодом розкривається з усе більшою повнотою – такий Марк Твен (Mark Twain – Samuel Langhorne Clemens – 1835-1910). «Саме ХХ століття відкрило в повній мірі масштаб Твена. <...> Марк Твен був широко відомий в Європі не тільки як письменник, а й як своєрідний повпред Америки. Він був її національним надбанням, ввів американську словесність у коло великих літератур світу. <...> Твен був живим класиком, фігурою легендарною, майже міфологічною» [10, 13]. Упродовж півтораста років творчість Марка Твена викликає незгасний інтерес читачів, критиків і дослідників. З'являються сучасні перевидання його текстів різними мовами, виходять у світ нові дослідження, відгуки на творчість письменника широко представлені на інтернет-сайтах. Актуальність кваліфікаційної роботи зумовлена високою продуктивністю сучасного українського травелогу, що пов’язано з відкритістю світу вітчизняним мандрівникам, необхідністю дослідження традицій цього міжнародного масово-комунікаційного явища, збільшенням в Україні кількості перекладів та видань класичних творів західного подорожнього нарису...Документ "Порядок денний" українського суспільства 2015 у версії політичних щотижневиків(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Олейнікова, Даріанна ЕдуардівнаСучасне суспільство — це інформаційне суспільство. Інформація є основним ресурсом сучасної культури. Медіа стали «всюдисущі», вони зробили нас медіатизованими, коли ми без них взагалі не можемо існувати. Люди постійно відчувають інформаційний голод і це призводить...Документ Здобутки випускниківфакультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ ім. І.І. Мечникова (відеонариси)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Ільяшенко, Олександра СергіївнаТемою роботи став професійний та життєвий досвід випускників ОНУ ім. І.І. Мечникова, факультету журналістики реклами та видавничої справи у форматі відео нарисів. Предметом дослідження виступають історії героїв, випускників та їх особистісний портрет. Об'єкт дослідження–телевізійнатехнологія створення портретного нарису. Ідея - Показ того, на скільки може бути різним життя людей, які обрали один шлях в здобуванні знань. Метою сюжету є передача певних життєвих обставин і поглядів випускників університету. Поставлена мета потребує треба розв'язати такі завдання: 1. Ознайомитисязіспецифікою жанру. 2. Розкрити героя під час інтервю в умовах портретного нарису. Визначитися з місцемгероїв та їхподанням у роботі. 3. Оволодіти вмінням написання синопсиса. 4. Практика написання сценарно-режисерськоїрозробки. 5. Отриматидосвідроботизізвукозаписнимустаткуванням. 6. Удосконалитипсихологічніприйомипід час роботи з інтерв'ю. 7. Розширити навичкироботи в монтажнійпрограмі: AdobePremierePro Наша тема не є безпричинною, аджебільшістьабітурієнтівобираютьсвій шлях несвідомо, опираючись на ряд фактів. Стаючи студентами не коженрозумієкудисаме треба рухатись, на щозвертатиувагу. За час навчаннягрупи часом стаютьменші, хлопці та дівчатаприходять до розуміння того, щообрали не ту спеціальність. Приводом для відмовистає не тількирозуміння проблем з навчанням, але і особисталінь та демотивація...Документ Комунікативний статус українського політичного блогу (за матеріаліми публікацій "Української првди" 2015 р.)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Фокін, Євген Олександрович«Блог (англ. Blog, від Web Log, «мережевий журнал або щоденник подій») - це регулярно оновлюваний веб-сайт, що складається з індивідуальних повідомлень, що публікуються в хронологічному порядку. Блоги можуть бути індивідуальними або колективними...Документ Особливість висвітлення виборчої кампанії в статтях видань "Дзеркало тижня" та "День" за 2015 р.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Шмигіна, Анастасія ВолодимирівнаАналітична журналістика – це середовище, яке утворює інтелектуально-політичний ландшафт сучасної України. Саме вона зараз займає основний пласт якісної преси та є провідником інформаційної політики держави. Нині державна інформаційна політика є важливою складовою зовнішньої і внутрішньої політики країни й охоплює всі сфери життєдіяльності суспільства...Документ Огляд та анонс на сторінках мистецького часопису "ШО" у 2015 р.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Калінєвич, Ірина ВікторівнаУ наш час нікого не здивуєш великою кількістю мистецьких часописів. Періодичне видання у вигляді книжки з матеріалами, які акцентують увагу на сьогоденні та відрізняються актуальністю висвітлюваних тем. Як говорить О. Левицька, “ широкий асортимент літературної періодики свідчить про активний органічний розвиток літературного процесу в країні, про його життєвість та потенційні можливості ”. [37] Мистецькі журнали вміщують у собі не лише твори художньої літератури, але й критичні та публіцистичні статті. Також можна говорити про те, що літературно-мистецька періодика формує критичний дискурс щодо літератури сучасності.Документ Структура портретного інтерв'ю (за матеріалами онлайн-журналу "The Ukrainians"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Кривоножко, Вікторія АндріївнаЖурналіст – це людина, яка займається збором, створенням і оформленням інформації для висвітлення її в ЗМІ. У сучасному світі журналісти впливають на громадську думку і формують її. Робота журналіста ніколи не буває нудною або монотонною, тому що завжди з'являється щось нове і цікаве. Загалом, журналістика – це не просто професія, це покликання. Це дзеркало суспільства, яке повинно відображати дійсність. Необхідну інформацію журналіст отримує, беручи участь у важливих подіях, знайомлячись з документами та іншими джерелами, але, насамперед, спілкуючись з людьми, тобто носіями інформаціїДокумент Комунікаційні функції сатиричного та комічного в "Одноповерховій Америці" Іллі Ільфа та Євгенія Петрова(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Купріянова, Дар'я ОлександрівнаКнига подорожніх нарисів написана за враженням з мандрівки І. Ільфа та Є. Петрова Сполученими Штатами Америки з осені 1935 до січня 1936 року. Оскільки подорожній нарис як жанр передбачає сплетіння декількох комунікацій, стало можливим об'єднати в тексті «Одноповерхової Америки» публіцистичну, міжкультурну, пропагандистську та сатиричну комунікації, причому і публіцистична, і сатирична поставлені у служіння пропагандистській. Подорожній нарис як архаїчний, до-літературний жанр передбачає синкретичність часу, простору і думки, і будується, згідно наративної традиції, навколо шляху як структурної вісіДокумент Районна газета “Зорі над Синюхою” за 2015р.: аспекти редакторського аналізу видання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Очереднюк, Валерія ІгорівнаНайважливішими функціями, які виконує друкована преса, є підтримка єдності медіапростору на території держави та підтримка конституційного права громадян на доступ до інформації. Однією з найчисленніших гілок української журналістики є журналістика районна. Районні державні засоби масової інформації є своєрідними «дзеркалами», які відображають життя населення районів. Виступаючи підсистемою національних ЗМІ, районна преса має свою сферу поширення, адже її потенційна аудиторія — це все населення району, а цільова аудиторія — місцеві мешканці. Ця аудиторія об’єднана спільним домом, загальним життєвим устроєм і традиціями, які існують у мешканців практично будь-якого району. Коло інтересів населення стає все більш локальним, люди все більше цікавляться інформацією місцевого характеру. Вона стає вирішальною. Районна преса має більший вплив і значення для мешканців свого району, ніж національна, якраз тому, що займається суто новинами і проблемами місцевого значення. Саме близькість до читачів і є ключовою перевагою районної преси. Районні державні ЗМІ підтримують цілісність медіапростору держави і допомагають людям уникнути нестачі інформації, це обумовлює актуальність дипломної роботи...Документ Мандрівник-оповідач в книзі подорожних нарисів Марка Твена "Пішки по Європі"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Ківан, Діана АднанівнаВ історії світової літератури існують письменники, значення творчості яких з плином часу не зменшується. Таким є Марк Твен (Mark Twain, 1835-1910), національний геній Америки. Тривалий час образ Марка Твена не отримував об’єктивної оцінки. Незабаром після його смерті намітилося дві тенденції: письменника сприймали або як гумориста, або як критика американського суспільства. При цьому дослідники зверталися переважно до таких його творів, як романи «Пригоди Тома Сойєра» (1876), «Принц і жебрак» (1881), «Пригоди Гекльберрі Фінна» (1884), а також до ранніх гумористичних оповідань.Документ Редакторський аналіз корпоративної газети “Вітагро Світ” за 2013-2014 рр.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Сташевський, Владислав АндрійовичРіст і розвиток корпоративної преси, зміцнення її позицій на інформаційному ринку викликано, насамперед, подальшим поглибленням економічних зв’язків між корпораціями, розширенням міжнародного ринку, а також інтеграційними процесами в економіці різних країн. Ці процеси впливають і на засоби масової інформації, в тому числі й на корпоративну пресу. За даними дослідників журналістики, на сьогоднішній день сформована досить широка мережа корпоративних ЗМІ, які мають функціональну та тематичну своєрідність, типологічну і профільну специфіку [10; 12; 28]. Корпоративні ЗМІ в Україні мають власну історію. Дослідник корпоративної журналістики К. С. Скіпор вважає, що корпоративні видання існують стільки, скільки функціонують засоби масової інформації [26]. За кордоном корпоративна преса з’явилася близько 200 років тому: у США вона виникла в XIX столітті, в Європі – трохи пізніше. Прародителями корпоративних видань в Україні, на думку того ж автора, є газети, що з’явилися в нашій країні в першій половині XX століття. Це були так звані «багатотиражки» – органи партійних комітетів, профкомів і комітетів комсомолу. Вони випускалися на великих фабриках і заводах, в радгоспах і колгоспах, всесоюзних будівництвах, а пізніше – в науково-виробничих об’єднаннях...Документ Висвітлення фестивалю "Гогольфест" в українській періодиці та блогосфері(Висвітлення фестивалю "Гогольфест" в українській періодиці та блогосфері = Illustration of the festival "Gogolfest" in Ukrainian periodicals and in blogosphere : дипломна робота бакалавра / В. О. Жураєва; наук. кер. Є. В. Джиджора; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. журналістики. – Одеса, 2016. – 48 с., 2016) Жураєва, Валерія ОлександрівнаНа сьогодні стан країни є нестабільним, суспільство потребує великої кількості інформації стосовно всіх аспектів життя. Стан культурного життя в Україні на даний період часу зазнає покращення, адже з’являються заходи та фестивалі, які мають наметі розвивати аудиторію країни...Документ Районна газета “Кривоозерщина”: редакторський аналіз видання за 2015 р.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Нестеренко, Тетяна ЄвгенівнаУ процесі розвитку суспільства виникло багато різних інститутів – політичних, економічних, правозахисних, освітніх тощо. З часом з’явився і такий суспільний інститут, як засоби масової інформації. Найпершим із них за часом виникнення, як ми знаємо, є газета. Вона посідає особливе місце в суспільній системі й відіграє специфічну роль. Газета виникла як засіб задоволення потреби людей у спілкуванні. Згодом вона створила можливість акумуляції масових настроїв, ініціації різних психоемоційних станів суспільства в цілому і його частин, а також інформування про ці стани. Разом з іншими ЗМІ вона стала не тільки засобом формування думки особистості та громадськості, але й її вираженням. Протягом чотирьох століть своєї історії газета, поряд із журналом, залишалася незамінним джерелом інформації для багатьох мільйонів людей. Але з прискоренням технічного прогресу сама вона та її положення в суспільстві дуже змінилися. Двадцяте століття принесло людству кілька нових засобів масової інформації, що склали серйозну конкуренцію газеті. Та зі зміною умов її існування вона сама змінилася, проявивши гнучкість і здатність до пристосування...Документ Аналітичні статті в газеті "День"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Навроцька, Ніколь АндріївнаВСТУП Мас-медіа будь-якої країни, яка вважається цивілізованою, тримається на трьох етапах. Перший із них – економіка, матеріальні підвалини існування системи засобів масової інформації (ЗМІ); другий – закон, законодавчі основи функціонування газет, журналів, інформаційних агентств, книговидавництв, телебачення, радіомовлення, реклами, їхніх відносин із владою, суспільством, бізнесом; третій – професіоналізм журналістів, тобто рівень їхньої кваліфікації, загальна, політична, фахова культураДокумент Матеріали з ознакою замовності на шпальтах регіональних видань періоду виборів 2015 року за матеріалами газети "Вечерняя Одесса" та сайту "Волнорез"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Томчук, Андрій ВолодимировичАктуальність дипломного дослідження зумовлена декількома факторами: по-перше, недосконалим українським законодавством, що не регулює відповідним чином виборчий процес; по-друге, постійними брудними кампаніями з використанням чорного піару...Документ Життєпис Ботанічного саду ОНУ імені І. І. Мечникова» (документальнийфільм)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Пенчева, Тетяна ІванівнаБотанічний сад Одеського національного університету імені І. І. Мечникова є не тільки базою для навчальної та наукової діяльності студентів та викладачів, одним з найпривабливіших та найкрасивіших місць Одеси, але й потужним експериментальним осередком з акліматизації й озеленення Причорноморського степу...Документ Маркетингові комунікації у сфері сучасної модної індустрії (за матеріаліми професійної періодики 2014-2015 рр.)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Федина, Єгор ЛеонідовичОсновною характеристикою життя сучасної людини є споживання. Воно стало не тільки необхідністю, але й основною цінністю, засобом моделювання світу навколо себе. Людина існує й функціонує у культурі споживання, де товари, послуги та пропозиції вже не є суто функціональними об’єктами, які задовольняють...Документ Обласна газета "Срібна Земля" за 2015 р.: редакторський аналіз(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Масановець, Маргарита ІванівнаШвидкий розвиток ЗМІ, зумовлений демократичними змінами в нашій країні, лібералізацією суспільних процесів, відсутністю політичної цензури, висуває нагальну потребу більш глибокого теоретичного осмислення місця, ролі, фахового рівня, тематичної спрямованості та багатьох інших чинників періодики...Документ Репортаж у громадсько-політичній пресі (за матеріалами газети "День" та журналу "Корреспондент" за 2015 р.)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Красносельска, Яна ОлександрівнаCучасне суспільство існує в умовах інформаційного простору. Тому в людини не виникає проблем з доступом до інформації, але є проблема, що стосується її відбору та фільтрації. В цьому сенсі якісний, створений за всіма умовами жанру репортаж, допомагає зорієнтуватися в медіа-середовищі, «опинитися» на місці події і побачити її на власні очі. Репортаж, опублікований в якісному виданні, створює повноцінну картину дійсності, на яку можна спиратися в процесі сприймання іншої інформації щодо актуальної теми. Різноманітний, багатогранний, загальновизнаний «король жанрів» – репортаж.