Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Ключові слова "6.0303031 журналістика"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальна мережа «Фейсбук» як джерело місцевих новин: принципи інформаційної діяльності(Одеський національний університет імені І І. Мечнікова, 2018) Церковнюк, Лейла ЗахідовнаСоціальні мережі стали повноцінною частиною життя багатьох громадян України. Вони впливають як на особисте світосприйняття людини, так і на формування громадської думки, настроїв у суспільстві. На сьогоднішній день соціальні мережі перестають бути лише простором для спілкування та розваг. Вони перетворюються у повноцінне джерело інформації, яке формує картину дня користувача. У такому контексті важливо розуміти можливості соціальних мереж та вміло ними користуватись.Документ Інформаційні агенції Одещини: принципи поведінки на ринку інформації(Одеський національний університет імені І І. Мечнікова, 2018) Степаненко, Ліна ОлександрівнаСучасне життя неможливо уявити без упорядкованого руху інформації, що відбиває процеси та явища, які відбуваються у суспільстві. Відповідно, людина XXI ст. живе в могутньому інформаційному полі, що зачіпає всі сторони її життя. Інформаційно – комунікаційні технології є найважливішим чинником, що впливає на формування менталітету суспільства XXI століття.