Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Ключові слова "6.030303 видавничасправа та редагування"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дитяча періодика України на сучасному етапі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Післарь, Валерія ОлегівнаОб’єктом дослідження є сучасні дитячі видання як складник засобів масової інформації. Предметом дослідження є змістові й формальні особливості видань для дітей віком від 6 до 10 років. Метоюнашої роботи є дослідження особливостей сучасної дитячої періодики для дітей другої вікової групи. Мета зумовила такі завдання: • визначити місце дитячої періодики в сучасному медіапросторі; • простежити специфікута функції дитячих видань; • виявити вікові критерії поділу дитячої періодики; • назвати чинники конкурентоздатності дитячого видання; • проаналізувати найбільш відомі дитячі видання; • виявити недоліки сучасних видань та запропонувати умови їх покращення.Документ Редагування медіатексту в умовах кросмедійності (за матеріалами "Газети по-українськи" та gazeta.ua)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гонта, Віра ЄвгеніївнаОб’єктом нашого дослідження є всеукраїнське суспільно-політичне періодичне видання«Газета по-українськи» та сайт цього видання gazeta.ua. Предметом дослідження є спільні й відмінні риси між медіатекстами, композицією, дизайном та стилістикою двох версій видання, а також особливості їх редагування в умовах конвергенції. Мета нашої роботи – на основі загальнотеоретичних принципів і методів редакторського аналізу провести ґрунтовне дослідження медіа текстівсуспільно-політичного видання «Газета по-українськи» та gazeta.ua в умовах кросмедійності.Документ Художньо-технічне оформлення газети "Чорноморський гудок"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Жадан, Марія ДмитрівнаОб’єктом дослідження в нашій науковій праці є періодичне галузеве видання «Чорноморський гудок». Предмет дослідження – окреслення спектра найрозповсюдженіших помилок у вибраній нами газеті. Мета дипломної роботи: дослідити стан корпоративної преси та визначити місце «Чорноморського гудка» у контексті подібних видань, виходячи з його художньо-технічного оформлення