З ПОВНИМИ ТЕКСТАМИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИПУСКНИХ РОБІТ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЬ В ЧИТАЛЬНИХ ЗАЛАХ НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ ОНУ ІМЕНІ І. І. МЕЧНИКОВА
Переглянути
Перегляд Економіко-правовий факультет за Ключові слова "073 менеджмент"
(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2019) Мединський, Дмитро Віталійович
На сучасному етапі вже не викликає сумніву той факт, що ефективне та результативне стратегічне управління в умовах інноваційної економіки є найважливішою і фундаментальною умовою успіху будь-якого підприємства. У загальному сенсі стратегія управління – це план управління фірмою, спрямований на зміцнення її позицій, задоволення потреб споживачів і досягнення поставлених цілей. Стратегія управління сучасною фірмою охоплює величезну кількість функцій і підрозділів: персонал, маркетинг, фінанси, інновації, виробництво, соціальну сферу, екологію, зовнішньоекономічну діяльність. Прийняття стратегічного вибору означає поєднання бізнес-рішень і конкурентоздатних дій всіх функціональних підрозділів в єдину систему. Ця узгодженість дій і підходів відбиває поточну стратегію підприємства.