Наукові видання ОНУ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Наукові видання ОНУ за Ключові слова ""brand, jeans""
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лінгвістичні маркери нативної реклами в мережевому дискурсі / Н. Кутуза, О. Михайлова(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Кутуза, Наталя Валеріївна; Михайлова, Олена; Kutuza, Natalia V.; Mykhailova, OlenaСтаттю присвячено лінгвістичним маркерам нативної реклами, яка функціонує в мережевому дискурсі. Визначено основні ознаки, які притаманні нативній рекламі на відміну від традиційної, пояснено переваги нативної реклами. Мета дослідження ‒ проаналізувати специфіку лінгвістичної реалізації нативної реклами в мережевому дискурсі. Об’єктом дослідження стала нативна реклама в мережевому дискурсі, предметом – лінгвальна реалізація нативної реклами. Джерельною базою слугували соцмережі «Facebook», «Instagram», «YouTube», вебсайти «Мейкап», «Розетка», «Prom», платформи Google та ін. Ілюстративний матеріал становить 150 одиниць нативної реклами. Окреслено специфіку нативної реклами, «джинси», прихованої реклами. Запропоновано удосконалення форматів нативної реклами, а також авторська класифікація видів нативної реклами. З’ясовано актуальні лінгвістичні маркери нативної реклами: 1) обов’язкові маркування (у вигляді однієї лексеми «Реклама», «Спонсоровано», а також синтаксичні конструкції, які є словосполученнями або частиною початку речень «За підтримки»; «На правах реклами»; «Партнерська пропозиція»; «В співробітництві з...»); 2) рекомендаційний характер повідомлень (поради) та відсутність прямого заклику до купівлі, які тісно пов’язані між собою.