Перегляд за Автор "Zhytnikova, Anhelina V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційний потенціал журналістики рішень в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Zhytnikova, Anhelina V.У статті проблематизується питання нової трансформації традиційних медіа, адже в зв’язку з розвитком цивілізації в полі журналістики з’явилися нові форми та практики, зокрема журналістика рішень (Solutions Journalism). Solutions Journalism як новий напрям журналістики не ігнорує нормативні ролі традиційної журналістики, а лише доповнює їх конструктивністю, яка збалансовує потік негативних новин за допомогою позитивних змін у вигляді інструкційних шляхів вирішення соціальної проблеми з метою каталізування потенційної взаємодії аудиторії з останньою. На відміну від традиційної, журналістика рішень змінює акцент у порядку денному з висвітлення проблеми на оприлюднення її шляхів вирішення, тим самим трансформуючи позицію журналіста від спостерігача до «агента змін», так званого, конструктивного журналіста. В українському інформаційному просторі Solutions Journalism тільки набуває популярності, орієнтуючись на впровадження медіапрактики за кордоном.Документ Локальна преса України станом на 2020 рік: Одещина на тлі інших регіонів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Zhytnikova, Anhelina V.; Іванова, Олена Андріївна; Ivanova, Olena A.У статті досліджується тенденції, подібності та відмінності, властиві локальній пресі Одещини та інших регіонів країни станом на 2020 рік. За матеріалами описових звітів медіаекспертів порівнюється якість дотримання професійних стандартів, процес комерціалізації та жанрово-тематична направленість місцевої преси Одещини та інших регіонів України.Документ Методичні рекомендації для підготовки та захисту творчих кваліфікаційних проєктів(Назарчук С. Л., 2024) Тхоржевська, Тетяна Вікторівна; Азєєв, Сергій Володимирович; Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Tkhorzhevska, Tetiana V.; Azieiev, Serhii V.; Zhytnikova, Anhelina V.У методичних рекомендаціях вміщено загальні положення, рекомендації з написання, оформлення та захисту кваліфікаційних проєктів для здобувачів та викладачів факультету журналістики, реклами та видавничої справи. Методичні рекомендації розроблені на основі нормативних документів Одеського національного університету імені І. І. Мечникова.Документ Ознаки конструктивної журналістики в українських ЗМІ(Назарчук С. Л., 2023) Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Zhytnikova, Anhelina V.У статті осмислюється питання щодо впровадження конструктивної журналістки як нової медіапрактики в український медіапростір. Сьогодні використання конструктивного підходу традиційними медіа вказує на спробу змінити спосіб подачі інформації, підсилити позитивні сторони, сприяти побудові рішення-орієнтованих матеріалів, які не акцентують увагу на проблемах та конфліктах. Для українських ЗМІ конструктивна журналістика – нова медіапрактика, до якої вони тільки адаптуються, проте сьогодні вже можна зафіксувати їхні спроби створювати контент, який сприяє позитивній динаміці та розв’язанню проблем, а не лише їхньому визначенню. Поширення практики конструктивного підходу для українського медіапростору, який переповнений запитами на вирішення питань, спричинених суспільними кризами та перманентними конфліктами, сприятиме формуванню світогляду, побудованому на взаємодопомозі, підтримці та порозумінні, тому аналіз ознак конструктивної журналістики, що втілені в матеріалах українських ЗМІ, є суттєвим для вивчення потенціалу нового напряму.Документ Рекламна майстерність(Назарчук С. Л., 2024) Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Іщенко, Олена Сергіївна; Zhytnikova, Anhelina V.; Ishchenko, Olena S.Методичні вказівки містять мету та завдання курсу, тематику лабораторних робіт, індивідуальні завдання й питання для самоконтролю. З метою полегшення самостійного вивчення дисципліни наведено список рекомендованої літератури. Методичні вказівки призначені для здобувачів вищої освіти очної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика», освітньо-професійної програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».Документ Тренди одеської регіональної журналістики: друковані, аудіовізуальні, електронні медіа(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Zhytnikova, Anhelina V.Сьогодні людство знаходиться в умовах нестабільності, втрати звичних усталених правил та законів. Людина живе у світі, де вимушена швидко реагувати й виходити із конфліктних ситуацій, долаючи суперечності на своєму шляху. Адаптуючись до великих стрибків технологічного розвитку людської культури, змінювати орієнтири, моделі, цінності, що забезпечують бачення нової реальності. У таких умовах пришвидшений розвиток зазнає журналістика, яка має на меті донести до громадськості оперативну, точну, об’єктивну, різносторонню, контраверсійну та актуальну інформацію, − стати провайдером надійної та суспільнозначимої інформації. Регіональні ЗМІ є невід’ємним елементом масмедійного простору, вони стикаються з подібними викликами та реалізують комунікацію з аудиторією через наміри, настанови та контент, що вважають доречними.