Перегляд за Автор "Zakharchenko, Oleh"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Економічний вимір процесів управління інфраструктурою водного транспорту в умовах турбулентності в Україні(Гельветика, 2025) Комлєва, Тетяна Миколаївна; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Komleva, Tetiana; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, OlehСьогодні водний транспорт і логістика у період військового стану в України, як економічна інфраструктура є специфічною галуззю української економіки і задіяна в процесах спільного економічно-технологічного виробництва в усіх секторах економіки. Зокрема, сектор водного транспорту в Україні включає в себе комплекс річкових і морських портів та економічної інфраструктури. Тому інфраструктура водного транспорту має забезпечувати необхідні умови для кожного транспортного сектору на всіх цих управлінських рівнях. Належна транспортна інфраструктура гарантує певний економічний рівень транспортних послуг з точки зору вартості, часу, якості та безпеки. Крім того, враховуючи важливість транзитних перевезень для національної економіки, транспортна інфраструктура повинна забезпечувати сприятливі умови для залучення логістичних перевезень.Документ Метод опціону управління проєктами в бізнес-середовищі на морському транспорті у повоєнний період(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Yevdokimova, Olga; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, OlehПочаток повномасштабного військового вторгнення росії в Україну завдав значних людських, економічних та політичних збитків, а також руйнувань транспортної інфраструктури, морського транспорту зокрема. На сьогодні морський транспорт України перебуває у стані турбулентності бізнес-середовища. Тому розвиток управління проєктами транспортної системи та динаміка воєнного впливу морських перевезень схильні до суттєвих економічних коливань. Важливими також є питання, пов'язані з довгостроковим плануванням фаз фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів зміни стану фрахтового ринку та динаміки воєнного впливу на економіку України. Саме тому постає необхідність у застосуванні методології управління проєктами і програмами на прикладі опціонного методу. Сучасні підходи до управління логістичними, інфраструктурними проєктами у зовнішньому та внутрішньому бізнес-середовищі передбачають застосування методу опціонів з фрахтування. Цим методом регулюються ринок фрахтування суден та поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у контексті стратегічних проєктів на морському транспорті. Наукова новизна дослідження полягає в застосуванні опціонного механізму з метою часових факторів до фрахтових ставок, які діють на міжнародних фрахтових біржах. Застосування цього опціонного ризик-орієнтованого проєктного методу дає змогу судноплавникам убезпечити коливання на фрахтовому ринку суден. Отже, це попереджує і знижує економічний ризик підвищення коливань фрахтових ставок для судновласників, оскільки фрахтові ставки формуються на довгострокову перспективу від шести місяців до трьох років, що страхує ризики суб’єктів морського бізнесу.