Перегляд за Автор "Yevdokymova, Inna O."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Интонационные средства воздействия в устной англоязычной телевизионной рекламе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Евдокимова, Инна Александровна; Євдокимова, Інна Олександрівна; Yevdokymova, Inna O.В современном обществе наблюдается тенденция уменьшения межличностной коммуникации в пользу «общения» со средствами массовой информации, в частности с телевидением. Телевидение почти полностью исключает межличностную коммуникацию, заменяя ее пассивным «общением», задачей которого является воздействие на адресата, т.е. зрителя, посредством односторонней передачи информации.Документ Класифікація мовленнєвих масок в англомовному усному рекламному дискурсі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Євдокимова, Інна Олександрівна; Евдокимова, Инна Александровна; Yevdokymova, Inna O.У статті розглянуто мовленнєва маска як лінгвістичний феномен, наведено критерії класифікації та виділено види мовленнєвої маски в англомовному усному рекламному дискурсі. Встановлено, що в усному рекламному дискурсі маска є рівнозначною певній позиції автора дискурсу, яка реалізується вербальними та паравербальними засобами. У зв'язку з тим, що кожний вид мовленнєвої маски характеризується певними інтонаційними засобами реалізації, мовленнєві маски в усному рекламному дискурсі були поділені на інформувальні, переконувальні та навіювальні.Документ Просодичні засоби відображення мовленнєвої маски дружнього порадника у телевізійній рекламі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Євдокимова, Інна Олександрівна; Евдокимова, Инна Александровна; Yevdokymova, Inna O.У статті розглянуто рекламний дискурс, підходи до вивчення мовленнєвих масок, зокрема види мовленнєвих масок на телебаченні. Досліджуються просодичні засоби розповідних, питальних та спонукальних речень, які сприяють передачі мовленнєвої маски дружнього порадника. Здійснено перцептивний аналіз темпу, тонального рівня, діапазону, перед’ядерного контуру, термінального тону.Документ Суггестивные средства воздействия темпорального компонента просодии в речевых масках в англоязычном устном рекламном дискурсе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Евдокимова, Инна Александровна; Євдокимова, Інна Олександрівна; Yevdokymova, Inna O.В статье рассматривается понятие сугтестии и её проявление в рекламных дискурсах; описываются виды речевых масок англоязычного устного рекламного телевизионного дискурса. Предпринята попытка проанализировать механизм использования манипуляции на основе исследования ритма и темпа речевых масок.Документ Інтонаційні засоби створення впливу на глядача у рекламному дискурсі(Міжнародний гуманітарний університет, 2014) Євдокимова, Інна Олександрівна; Евдокимова, Инна Александровна; Yevdokymova, Inna O.У статті містяться результати аудиторського аналізу інтонаційних засобів реалізації впливу рекламного дискурсу. Дослідження показало, що посилення впливу усної реклами відтворюється завдяки змінам висотного рівня, емфатичного наголосу та паузації у фразах рекламного дискурсу