Перегляд за Автор "Vit, Nadiia P."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Power Point presenation OF PhD’S research guide to the course “Academic writing in English”(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Vit, Nadiia P.; Rumiantseva, Olena A.; Віт, Надія Петрівна; Румянцева, Олена Анатоліївна; Румянцева, Елена Анатольевна; Вит, Надежда ПетровнаThe present guide has been designed for PhD students within the Syllabus ‘Academic writing in foreign language (English)’1 in accordance with its outcomes. After completing the course the PhDs are expected to be able to: SOS-1. Compile and deliver the information extracted from EL sources in the form of a presentation. SOS-2. Present the results of the individual original research in English in oral and written forms. SOS-3. Establish and maintain linguistic contact with the audience through adequate verbal means. SOS-4. Conduct a dialogue on research-related problems using adequate language forms and structures during Q&A session. SOS-5. Follow the rules of speech etiquette within the framework of scientific communication.Документ Principes du multilinguisme et de la diversité culturelle: élaboration des programmes communs dans le domaine de l'enseignement des langues étrangères(2019) Vit, Nadiia P.; Ivanova, Nataliia G.; Rumiantseva, Olena A.; Румянцева, Олена Анатоліївна; Румянцева, Елена АнатольевнаLe 3e Colloque international francophone en Ukraine "Langues, Sciences et Pratiques" a lieu à un moment particulièrement fondamental en ce qui concerne l'avenir de la construction européenne. Le dialogue entre les peuples et les cultures est essentiel à l'aube de l'entrée de notre pays dans l'Union Européenne. Dans cette perspective, il faut préparer les jeunes Ukrainiens à jouer un rôle actif dans une Europe multiculturelle et multilingue.Документ Англійська мова (змістовий модуль: домашнє читання)(2020) Віт, Надія Петрівна; Ануфрієва, Наталія Михайлівна; Vit, Nadiia P.; Вит, Надежда ПетровнаНавчальне видання має на меті навчити студентів читати неадаптовану художню літературу з максимальним здобуттям інформації та реалізувати це вміння в мовленнєвій діяльності якісно вищого рівня. Крім вправ на збагачення словникового запасу, перевірку розуміння тексту та його виклад, пропонуються вправи, що звертають увагу студентів на структуру та зміст авторських висловлювань, стимулюють оцінні судження та залучають студентів до аналізу зображувальних засобів мови, що вивчається. Навчальне видання призначено для студентів другого рівня вищої освіти, які вивчають англійську мову як другу спеціальність 035 «Філологія», 035.1 «Українська мова та література».Документ Бізнес культура: мовний аспект(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Румянцева, Олена Анатоліївна; Віт, Надія Петрівна; Григораш, Вікторія Сергіївна; Rumiantseva, Olena A.; Vit, Nadiia P.; Hryhorash, Viktoriia S.Навчальне видання розроблене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини для опанування англомовного автентичного матеріалу лінгвокультурологічного напряму та вивчення основ міжкультурної комунікації у рамках практичних занять та самостійного виконання завдань. Оволодіння практичними навичками ефективної міжкультурної комунікації англійською мовою може стати в нагоді здобувачам інших спеціальностей на першому рівні вищої освіти, а також здобувачам, які готуються до проходження міжнародних іспитів (аспект Читання, на рівні B2, B2+).Документ Використання психолінгвістичного підходу в навчанні іноземних мов студентів університету(2015) Плотницька, Світлана Валеріївна; Голубенко, Лідія Миколаївна; Віт, Надія Петрівна; Плотницкая, Светлана Валерьевна; Голубенко, Лидия Николаевна; Вит, Надежда Петровна; Plotnitskaya, Svetlana V.; Golubenko, Lidija N.; Vit, Nadiia P.У статті розглянуто деякі питання процесу мислення людини та переробки нею інформації, а також аспекти мовної, комунікативної та когнітивної свідомості. До когнітивних наук сьогодні відносять експериментальну психологію, психологію пізнання, нейронауку, когнітивну географію, психолінгвістику, нейролінгвістику тощо. Вивчаючи функціонування кібернетичних пристроїв, вчені доходять висновку, що мовне спілкування є одним із типових кібернетичних процесів, а мову з точки зору теорії інформації можна розглядати як одну з кодових систем, що використовується для передачі та зберігання інформації. При формуванні професійної мовної особистості на заняттях з англійської мови в університеті важливо враховувати певні чинники психолінгвістики. Поняття концепту відповідає уявленню про ті сенси, якими оперує людина в процесі мислення і які відображують зміст досвіду і знання, зміст результатів усієї людської діяльності та процесів пізнання світу у вигляді «квантів» знання.Документ Концепт “закон” в зеркале английской лингвокультуры(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Плотницкая, Светлана Валерьевна; Голубенко, Лидия Николаевна; Вит, Надежда Петровна; Еременок, Оксана Игоревна; Plotnitskaya, Svetlana V.; Golubenko, Lidiia M.; Vit, Nadiia P.; Yeremenok, Oksana I.; Плотницька, Світлана Валеріївна; Голубенко, Лідія Миколаївна; Віт, Надія Петрівна; Єременок, Оксана ІгорівнаСтатья посвящена проблеме концепта “закон” в правовой картине мира Великобритании с точки зрения межкультурной коммуникации; даётся анализ формирования языковой личности студента при работе со специальными юридическими текстами.Документ Міжкультурна комунікація та взаємопроникнення мов у навчальному процесі(2014) Плотницька, Світлана Валеріївна; Віт, Надія Петрівна; Єременок, Оксана Ігорівна; Ануфрієва, Наталія Михайлівна; Плотницкая, Светлана Валерьевна; Вит, Надежда Петровна; Еременок, Оксана Игоревна; Ануфриева, Наталья Михайловна; Plotnitskaya, Svitlana V.; Vit, Nadiia P.; Yeremenok, Oksana I.; Anufrieva, Nataliya M.Концепти ідеальні і кодуються у свідомості одиницями універсального предметного коду. Особливі ускладнення та інтерес викликає зіставлення вербальних концептів рідної та іноземної мов. Студент як мовна особистість долучається до певної національної культури через засвоєння основних національно-детермінованих культурних концептів і символів іншої культури. Для студентів-юристів, які вивчають римське право й англійську мову, важливо зрозуміти: між латинським та англійським вокабуляром, що має відношення до юриспруденції, є багато спільного. Мовна спільність лексики і граматики латинської та англійської мов є взаємопроникною та повинна сприяти засвоєнню лексики цієї пари мов.Документ Национальные менталитеты и их отражение в русских и английских пословицах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2003) Плотницкая, Светлана Валерьевна; Вит, Надежда Петровна; Плотницька, Світлана Валеріївна; Віт, Надія Петрівна; Plotnitskaya, Svitlana V.; Vit, Nadiia P.У каждой нации свое видение мира, и это отражено в языке. Будучи частью языка, пословицы являются сокровищницей определенной культуры. Данная статья основана на сравнительном анализе русских и английских пословиц, раскрывающих особое видение мира каждой нациейДокумент Роль дієслів з ускладненою семантикою в науково-технічному та художньому тексті(Одеський державний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Ануфрієва, Наталія Михайлівна; Віт, Надія Петрівна; Vit, Nadiia P.; Вит, Надежда ПетровнаУ роботі досліджуються дієслова з ускладненою семантикою — такі, що не тільки називають дію, а й кваліфікують її в процесі номінації. Встановлюються функції аналізованих одиниць в залежності від комунікативної спрямованості тексту.Документ Формирование коллективной профессиональной языковой личности студента-юриста и студента-журналиста средствами английского языка(2014) Плотницкая, Светлана Валерьевна; Вит, Надежда Петровна; Ануфриева, Наталья Михайловна; Еременок, Оксана Игоревна; Плотницька, Світлана Валеріївна; Віт, Надія Петрівна; Ануфрієва, Наталія Михайлівна; Єременок, Оксана Ігорівна; Plotnitskaya, Svetlana V.; Vit, Nadiia P.; Anufrieva, Natalia M.; Yeremenok, Oksana I.В статье рассмотрены некоторые вопросы формирования коллективной профессиональной языковой личности (ЯЛ) студента-юриста и студента-журналиста средствами английского языка. Каждая языковая личность формируется на основе присвоения конкретным человеком всего языкового богатства, созданного предшественниками. В лингводидактике широко распространены термины «коллективная ЯЛ» (некое сообщество людей, говорящих на данном языке) и «индивидуальная ЯЛ» (отдельный представитель этого сообщества). Коллективная профессиональная языковая личность — это обобщённый языковой портрет профессионального деятеля, владеющего профессиональным языком и следующего стереотипам профессионального поведения. Существенным признаком коллективной языковой личности является производство общих текстов. В университете необходимо формировать сильную коллективную профессиональную языковую личность. При формировании профессиональной ЯЛ формируются исследовательские знания, умения и навыки при работе с информацией прецедентных текстов и он-лайновой газеты. У студентов происходят прогрессивные изменения при формировании профессиональной коммуникативной компетенции.Документ Щодо диференціації оповідальних точок зору в поліфонічному творі (на матеріалі новелістики Фланнері О’Коннор)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Віт, Надія Петрівна; Вит, Надежда Петровна; Vit, Nadiia P.Прагматика тексту передбачає реалізацію певного відношення відправника повідомлення, автора, до описуваного. Водночас у вітчизняній та зарубіжній літературі другої половини ХХ – початку ХІ ст. дедалі ширше практикується авторське самоусунення, у якому реальність зображується крізь призму сприйняття та оцінок персонажа. Відсутність чіткої делімітації між мовно-стилістичними планами автора та персонажа-рефрактора надає оповіді багатоплановість, дозволяючи автору досягти особливої емоційності, враження достовірності, що, у свою чергу, сприяє активізації сприйняття художнього твору.Документ Язык и сознание с точки зрения лингводидактики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Плотницкая, Светлана Валерьевна; Вит, Надежда Петровна; Еременок, Оксана Игоревна; Плотницька, Світлана Валеріївна; Віт, Надія Петрівна; Єременок, Оксана Ігорівна; Plotnitskaya, Svitlana V.; Vit, Nadiia P.; Yeremenok, Oksana I.В статье рассмотрены некоторые вопросы изучения процесса мышления человека и переработки им информации, а также аспекты языкового, коммуникативного и когнитивного сознания.Документ Языковая личность молодого журналиста и формирование иноязычно-речевой профессиональной компетенции средствами СМИ(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Плотницкая, Светлана Валерьевна; Голубенко, Лидия Николаевна; Вит, Надежда Петровна; Плотницька, Світлана Валеріївна; Голубенко, Лідія Миколаївна; Віт, Надія Петрівна; Plotnitskaya, Svitlana V.; Golubenko, Lidiia N.; Vit, Nadiia P.В статье рассмотрены некоторые вопросы формирования иноязычно-речевой профессиональной компетенции студентов-журналистов, а также уточнён термин «компетенция». У студентов-журналистов формируются исследовательские знания, умения и навыки работы с информацией. Коммуникативный аспект обучения иностранному языку реализуется более эффективно. В связи с существенным прогрессом в развитии персональных компьютеров и компьютерных технологий происходят прогрессивные изменения в процессе формирования профессиональной иноязычно-речевой коммуникативной компетенции студентов-журналистов.