Перегляд за Автор "Shcherbak, O. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Щербак, О. В.; Щербак, Е. В.; Shcherbak, O. V.Статтю присвячено проблемі вербалізації профілю адресата як одного зі складників комунікативного коду української комерційної телереклами. Розкрито зміст поняття «адресат», сформовано масив його вербальних маркерів та здійснено їхню систематизацію, а також пояснено їхню впливову специфіку й визначено семіотичний статус (за класифікацією Ч. Пірса).Документ Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Щербак, О. В.; Щербак, Е. В.; Shcherbak, O. V.У статті розглянуто рекламний дискурс із позицій лінгвосеміотики та зроблено спробу виявити в телепросторі українськомовної комерційної реклами актуальні семіотичні коди і їхні найпродуктивніші типи.Документ Текстові коди комерційної телереклами у вимірі комунікативної ефективності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Щербак, О. В.; Щербак, Е. В.; Shcherbak, O. V.Статтю присвячено проблемам функціонування текстових кодів у вітчизняній комерційній телерекламі. Автором пропонованої розвідки висвітлено сутність поняття «текстовий код», зроблено спробу систематизації текстових кодів української комерційної телереклами відповідно до типу рекламного тексту, а також визначено рівень їхньої комунікативної ефективності шляхом анкетування.