Перегляд за Автор "Savkova, Lidiia S."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Перші наукові роботи з зарубіжної літератури(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Савкова, Лідія Семенівна; Савкова, Лидия Семеновна; Savkova, Lidiia S.Дані методичні рекомендації адресовані студентам факультету романо-германської філології, які виконують курсові та дипломні роботи з зарубіжної літератури. Згідно з «Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», курсові та дипломні роботи є формою індивідуальних завдань, що виконуються студентами на різних етапах навчання у ВНЗ. Курсові роботи з зарубіжної літератури передбачені навчальним планом за напрямом підготовки «Філологія» для всіх студентів факультету РГФ ІІ курсу денної форми та ІІІ курсу заочної форми навчання. Вони пропонуються з метою закріплення, поглиблення й узагальнення знань, одержаних студентами під час навчання на молодших курсах. Дипломні роботи з зарубіжної літератури пишуть, за власним вибором, студенти IV–V курсів денної та V–VІ курсів заочної форми навчання, що стають фуркантами кафедри, для отримання відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня: бакалавра за напрямом «Філологія» та спеціаліста або магістра за спеціальністю «Мова і література (англійська, німецька, французька, іспанська)». Дипломні роботи — це випускні фахові роботи, що передбачають систематизацію та розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності, застосування їх при вирішенні конкретних наукових завдань, розвиток навичок самостійної роботи. Вимоги до написання наукових робіт студентами випускних курсів є однаковими для дипломних робіт бакалавра, спеціаліста та магістра. Основна різниця між ними полягає у рівні теоретичності та складності теми, ступеню глибини опрацювання студентом наукової проблематики та самостійності як в опануванні теоретичних джерел, так і в проведенні власного дослідження. Чим вищим є освітньо-кваліфікаційний рівень, тим вагомішими мають бути особистий внесок студента-випускника у розв’язання наукової проблеми, теоретична та практична цінність його роботи.Документ Подготовка и проведение семинарских занятий по зарубежной литературе в условиях современного вуза(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Савкова, Лидия Семеновна; Савкова, Лідія Семенівна; Savkova, Lidiia S.Актуальность данной темы обусловлена практическими проблемами, возникающими в процессе преподавания курса истории зарубежной литературы на факультете РГФ в условиях модернизации высшего образования Украины в связи с ее вхождением в европейское образовательное пространство. Оставляя в стороне материальные и технические аспекты, ограничимся теми, которые связаны с непосредственными участниками учебного процесса.Документ Тип героя у "філософських повістях” Вольтера(Одеський державний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Савкова, Лідія Семенівна; Савкова, Лидия Семеновна; Savkova, Lidiia S.У статті розглядається специфіка “філософських повістей” Вольтера; визначаються основні різновиди героїв-типів його творів: “діяч”, “спостерігач”, “мудрець”, “псевдомудрець”, “простодушний”, “лицемір”, наголошується на органічності героїв-типів для такого виду художньої прози, яким є “філософська повість” XVIII ст.Документ Традиции пикарески в романе Р. Гари "Повинная голова"(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013) Савкова, Лидия Семеновна; Савкова, Лідія Семенівна; Savkova, Lidiia S.Одной из ранних разновидностей романного жанра Нового времени была пикареска, или плутовской роман. Зародившись в Испании в середине XVI ст., в следующем веке она стала жанром-классикой испанского барокко. Уже в этот период обнаружилась плодотворность ее свойств (повествование от первого лица, композиционная структура в виде эпизодов, связанных сквозным героем). Они нашли яркое воплощение в произведениях ближайшей эпохи – прежде всего, во французских и английских романах Лесажа, Мариво, Дефо, Смоллетта и др. Элементы пикарески продолжали активно использоваться в художественной прозе как последующих столетий, так и в современной литературе. В связи с этим пикареска (как классические ее варианты, так и позднейшие модификации) неоднократно привлекала внимание историков и теоретиков литературы разных стран.Документ Художественная биография в контексте жанровых модификаций биографической прозы(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012) Савкова, Лидия Семеновна; Ковальчук, Лидия Всеволодовна; Савкова, Лідія Семенівна; Savkova, Lidiia S.На протяжении XX века наблюдалось интенсивное развитие и качественное изменение биографической литературы. Эта тенденция сохраняется и в нынешнем столетии – утверждаются новые принципы соотношения документального и художественного начал в рамках одного произведения, появляются новые разновидности биографической прозы. Это связано со многими процессами, происходящими в общественном сознании и культуре последних десятилетий. Для осмысления своей причастности к всемирно-историческому процессу человек обращается к прошлому и, в частности, к судьбам реальных исторических лиц. Наибольший интерес вызывают люди незаурядные, талантливые, несущие в себе «мощный заряд всеобщего, социально и исторически характерного. Особенности же их индивидуальной психики воспринимаются как дифференциальные черты на фоне устойчивых типологических признаков».