Перегляд за Автор "Rozanova, Olena A."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ How to acquire skills of effective business communication: methodological hints(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Kashuba, Maryna V.; Karavaieva, Tetiana L.; Rozanova, Olena A.; Кашуба, Марина Валентинівна; Розанова, Олена Абрамівна; Караваєва, Тетяна ЛеонідівнаNowadays International Business spreads more and more all over the world. Many transnational corporations have their representatives in different countries. They all work with partners and very often they speak different languages. But in this situation business must also remain profitable. One of the ways to be on the top is to communicate effectively, to understand partners and to be understandable by them. So we can see that today we have to pay great attention to the international business language, which is English.Документ Вербальное и невербальное знакообозначение концепта money в английском биржевом дискурсе(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012) Румянцева, Елена Анатольевна; Розанова, Елена Абрамовна; Кашуба, Марина Валентиновна; Rumiantseva, Olena A.; Rozanova, Olena A.; Kashuba, Maryna V.; Румянцева, Олена Анатоліївна; Розанова, Олена Абрамівна; Кашуба, Марина ВалентинівнаСтатья посвящена исследованию вербальных и невербальных знаков, репрезентующих концепт MONEY в английском биржевом дискурсе.Документ Композиційно-мовленнєва структура англомовного тексту і дієслово(Одеський державний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Колегаєва, Ірина Михайлівна; Розанова, Олена Абрамівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Калинюк, Елена Алексеевна; Kaliniuk, Olena O.; Колегаева, Ирина Михайловна; Kolehaieva, Iryna M.; Rozanova, Olena A.; Розанова, Елена АбрамовнаУ статті досліджуються частотні і лексико-семантичні характеристики дієслів як мовних сигналів макрочленування тексту на композиційно-мовленнєві форми “опис”, “оповідь” і “роздум”Документ Метафора i гротеск в художній системі роману Юрія Олеші(Одеський державний університет імені І. І. Мечникова, 1997) Розанова, Олена Абрамівна; Розанова, Елена Абрамовна; Rozanova, Olena A.Стосовно прози Олеші, метафора, гротеск, карнавальність — це, своєрідний ключ до коду, шифрів його образного світу, його внутрішнього пафосу, філософічності оповіді. Саме цей ключ допомагає уникнути одностороньої оцінки художнього світу і слова письменника, розкрити незвичайність і своєрідність його таланту.Документ Методичні рекомендації до курсу «Основна іноземна мова (англійська)»(2022) Ігіна, Олена Володимирівна; Кашуба, Марина Валентинівна; Розанова, Олена Абрамівна; Ihina, Olena V.; Kashuba, Maryna V.; Rozanova, Olena A.; Игина, Елена Владимировна; Кашуба, Марина Валентиновна; Розанова, Елена АбрамовнаМетодичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти 3-4 курсів денної та заочної форм навчання факультету романо-германської філології. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (освіта, працевлаштування, туризм, міжнародні відносини, охорона здоров’я, технології тощо). Методичні вказівки складаються з двох частин. У першій частині наведено методику виконання завдань та вправ, обґрунтовуються методи навчання та пояснюються функції вправ, які представлені у другій частині методичних рекомендацій. Виконання запропонованих завдань допоможе здобувачам освіти активувати нову лексику, розвинути навички усного та письмового мовлення, перекладу, роботи з текстом у комунікативному аспекті.Документ Модальный глагол как дифференцирующий признак композиционно-речевой структуры текста(Астропринт, 2009) Розанова, Елена Абрамовна; Караваева, Татьяна Леонидовна; Кашуба, Марина Валентиновна; Кашуба, Марина Валентинівна; Kashuba, Maryna V.; Розанова, Олена Абрамівна; Rozanova, Olena A.; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Karavaieva, Tetiana L.В сложной системе речевой структуры произведения повествование, описание, рассуждение выступают в качестве своеобразных объективно-упорядоченных целостностей, которые придают эти упорядочивающие качества исходному речевому материалу в целом. Как речевые формы они представляют собой определенные знаковые сущности, все составляющие которых объединяются единым отношением автора к предмету высказывания.Документ Особливості функціонування категорії простір в романі Уільяма Голдінга ”Lord of the flies”(2020) Розанова, Олена Абрамівна; Шевчук, Ю. О.; Розанова, Елена Абрамовна; Rozanova, Olena A.Будучи однією з основних змістовних універсалій тексту і перебуваючи в тісному взаємозв'язку з такими поняттями як час і людина, простір є дуже інформативним для характеристики персонажа. На відміну від закритого простору, який виконує характерологічну функцію, пейзаж, будучи відкритим типом, не лише позначає місце дії, але і відображає настрій і внутрішні переживання персонажа. Відкритий простір, виступаючи контрастним або гармонійним фоном для почуттів і переживань, набуває важливої антропоцентричної функції. Пейзаж, безумовно, має виховний вплив на формування характеру персонажа, оскільки відображає місце, в якому виріс і сформувався герой (Кухаренко, 2018).Документ Поэтика образного слова в прозе Юрия Олеши(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Розанова, Елена Абрамовна; Розанова, Олена Абрамівна; Rozanova, Olena A.В статье на материале прозы Ю.Олеши рассматривается рождение слова-образа, создающего точность, лаконичность и одновременно красочность письма писателя. Лапидарность языкового стиля Олеши, своеобразие и обаяние его прозы идёт в первую очередь от дара писателя "называть вещи по-новому", в смелости разрыва однозначной жизни слова, в стремлении вызвать у читателя каждым своим словом, особенно метафорой, бесчисленное множество мыслей и представленийДокумент Проспекція та ретроспекція як темпоральні маркери текстової організації роману Н. Спаркса “The choice”(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Розанова, Олена Абрамівна; Кашуба, Марина Валентинівна; Цинова, Марина Вікторівна; Розанова, Елена Абрамовна; Кашуба, Марина Валентиновна; Циновая, Марина Викторовна; Rozanova, Olena A.; Kashuba, Maryna V.; Tsynova, Maryna V.Стаття присвячена дослідженню специфіки текстових категорій проспекції та ретроспекції в аспекті художньої комунікації, а саме – дослідженню даних композиційних складових з точки зору їх функціонування як темпоральних маркерів організації тексту. Вивчення категорії часу в різних її проявах цікаве тим, що час відноситься до тих явищ, які містять деяку невизначеність, оскільки у сприйнятті людини час може бути як різної протяжності, так і мати різноспрямовану векторність. Суб'єктивність у даному випадку відіграє значну роль і впливає на різні прояви в поведінці героїв художнього твору, а так само на конструювання смислів і побудову цілей. Описовий та кількісний методи дають можливість виділити лексичні засоби репрезентації категорій часу в романi Ніколаса Спаркса “The Choice”, серед яких окреме місце посідає саме заголовне слово, що виступає як найбільш значущий мовний актуалізатор категорії проспекції та ретроспекції. Важливою є як семантика цієї лексичної одиниці, що вміщує насамперед ідею проспективності, так і її кількісно-дистрибутивні характеристики, які забезпечують динаміку розвитку сюжетної лінії роману, і досягають кульмінаційного моменту, почасти завдяки її збігу з частотним піком застосованої лексеми “choice”. Контекстуально-інтерпретаційний метод функціонального і лінгвістичного аналізу дає змогу зробити висновок про те, що з одного боку, темпоральну різноспрямованість часової організації тексту можна визначити як провідну характеристику художнього часу в романі, а з іншого – дозволяє розглядати цю специфіку і якості детермінанти у формуванні текстового континууму в цілому.Документ Своеобразие жанра «Книги прощания» Юрия Олеши(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Розанова, Елена Абрамовна; Розанова, Олена Абрамівна; Rozanova, Olena A.В год столетия со дня рождения большого и оригинального писателя Юрия Олеши, создавшего, по словам В. Набокова, образцы «абсолютно первоклассной литературы под знаком полной независимости», вышло второе, расширенное, издание книги «Ни дня без строчки» под новым заглавием «Книга прощания».Документ Субъект концептуальной модели хронотопа в текстах с перепорученным повествованием от 1-го лица(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Кашуба, Марина Валентиновна; Розанова, Елена Абрамовна; Кашуба, Марина Валентинівна; Kashuba, Maryna V.; Розанова, Олена Абрамівна; Rozanova, Olena A.В теории художественной коммуникации одно из ведущих мест отводится исследованию специфики художественных категорий, новые направления в рассмотрении которых опираются на представления о них как о совокупности прагматически организованных явлений, обнаруживающих отличительные для различных типов текстов языковые тенденции выражения. В их определении всегда должен оговариваться фактор их участия в передаче концептуальных свойств текста.